Image Map

maandag 23 oktober 2017

Zeeland 2017!

Hi!

De herfstvakantie is begonnen! Heerlijk, even een weekje geen school. Toch moet ik wel voor school aan de slag, maar daarnaast heb ik wel veel vrije tijd. Morgen gaan we een dagje shoppen in Zwolle. Daar kijk ik naar uit! Verder ga ik werken en ga ik naar een feest in het weekend. Een fijne week! Dit weekend heb ik gewerkt, had ik een verjaardag en kwam mijn nieuwe telefoon binnen. Over mijn nieuwe telefoon later meer! Voor nu heb ik voor jullie een fotoverslag van mijn familieweekend in Zeeland. Zeeland is een mooie provincie en de foto's van het weekend wil ik jullie niet onthouden. Nieuwsgierig? Kijk dan gauw verder.


Zijn jullie al vaker in Zeeland geweest?
Liefs, Maud

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!