Image Map

zaterdag 7 oktober 2017

Outfit!

Hi!

Wat een drukke week heb ik achter de rug! Ik moest heel veel doen voor school. Alle projecten moeten worden afgerond en de nieuwe projecten starten alweer. Jeetje, waar haal ik de tijd vandaan! Verder heb ik deze week ook nog drie avonden gewerkt. Veel, maar ik vind het altijd wel erg leuk om te werken. Dit weekend ga ik voor school aan de slag. Verder ga ik vanmiddag naar de reünie van mijn oude basisschool en heb ik met een vriendin afgesproken. Gezellig! Voor nu heb ik voor jullie een leuke outfit die ik droeg toen ik vorig weekend in Zeeland was. Nieuwsgierig? Kijk dan gauw verder!

Dit is de outfit! In deze outfit draag ik mijn nieuwe top! Ik ben echt verliefd op de top! De kleur is zo mooi en fel! Verder vind ik de uitlopende mouwen heel erg gaaf! Ik combineerde de top met mijn gestreepte pantalon. Deze combinatie zorgt voor een mix van een vrouwelijke en chique stijl. De sneakers die ik draag maken de outfit wat meer casual. Deze outfit past heel erg goed bij mijn stijl en ik voelde me er heel erg fijn in!
                 Top, pantalon - Only || Sneakers - H&M || Oorbellen - Shoeby || Horloge - Ikki 

Wat vinden jullie van deze outfit?
Liefs, Maud

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!