Image Map

maandag 16 oktober 2017

Daily outfits!

Hi!

De afgelopen week was erg druk, maar wel heel erg leuk! Ik heb namelijk donderdag mijn rijbewijs gehaald! Ik ben er ontzettend blij mee, dat ik het mij gelukt is! Aankomende donderdag mag ik hét roze kaartje ophalen en dan heeft Nederland er officieel een bestuurder bij! Ik kan niet wachten tot ik de weg op mag! Het is zo fijn om mijn rijbewijs nu te hebben! Echt een opluchting, want ik vond het erg spannend om examen te doen! Verder moest ik afgelopen week veel voor school doen. Gelukkig heb ik bijna herfstvakantie. In de vakantie moet ik wel veel voor school doen, want na de vakantie begint mijn toetsweek. Naast leren voor mijn toetsen, hoop ik nog meer leuke dingen te gaan doen en vooral te genieten van mijn vrije dagen!
Voor nu heb ik voor jullie zeven outfits die ik droeg op gewone schooldagen. Kijk gauw verder!

Outfit 1: Top - Primark || Bomberjack - Only || Jeans - Bershka 
Outfit 2: Top - Jacqueline de Yong || Blouse - Primark || Jeans - Only || Horloge - Ikki || Kettinkje - Onbekend
De afgelopen tijd heb ik soms een spiegelfoto gemaakt van mijn dagelijkse outfits. Meestal zijn dit outfits die ik naar school ga. Als ik naar school wil ik er altijd leuk uit zien, maar het moet wel comfortabel zijn. De eerste twee outfits zijn vrij casual. In de eerste outfit draag ik een bomberjack met geborduurde details. Een mooi item! De tweede outfit is wat stoerder!
Outfit 3: Top - Jacqueline de Yong || Pantalon - Only || Horloge - Ikki || Armbandje - Kaatje
Outfit 4: Jurkje - Only || Denimjack - Esprit || Armbandje - Bibiza
Deze twee outfits zijn iets chiquer. Mijn stijl is chic, vrouwelijk en stoer. Dus daardoor krijg je veel uiteenlopende outfits! In de eerste outfit draag ik mijn gestreepte pantalon, gecombineerd met een simpele grijze top. In de rechter outfit draag ik mijn nieuwe grijze jurkje, gecombineerd met een tijdloos spijkerjack! Een spijkerjack is altijd goed!
Outfit 5: Blouse - Primark || Jeans - Bershka || Laarjses - Aqa shoes || Horloge - Ikki
Outfit 6: Jurkje - Only || Denimjack - Esprit || Horloge - Ikki || Kettinkje - Forever 21
De linkerfoto maakte ik in Zeeland. We waren op familieweekend toen ik deze outfit droeg. De blouse is echt mijn favoriet! Ik vind hem zo mooi en chic! In de rechter outfit draag ik wederom een nieuw jurkje. De print vind ik zo mooi en vrolijk! Verder draag ik weer mijn fijne spijkerjasje!
Outfit 7: Blouse - Esprit || Rokje, Kettinkje - Forever 21 || Horloge - Ikki || Armbandje - Kaatje 
En de laatste outfit droeg ik vandaag! Ik had een belangrijke presentatie voor Engels en daarom wilde ik me vandaag iets netter kleden dan anders. Daarom koos ik ervoor om mijn suède rokje te combineren met een mooie witte top. Ik vind het een leuke combinatie!

Zelf vind ik alle outfits erg leuk! 
Welke outfit vinden jullie het leukst?
Liefs, Maud

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!