Image Map

woensdag 9 augustus 2017

Hortus Botanicus!

Hi!

Mijn derde vakantieweek is aangebroken! Tot nu toe heb ik heerlijke weken gehad. Afgelopen week heb ik héél veel gewerkt! Ik was echt moe zondagavond, na een avond werken, maar ik moest maandagochtend alweer om zes uur uit mijn bed... Ach ja! Verder bereid ik me alvast voor op mijn reis naar Canada. Vandaag ben ik naar Almere geweest om de laatste spulletjes voor mijn reis te kopen! Wat kijk ik uit naar deze reis! Ik vind het spannend, maar vooral heel erg leuk!
Voor nu heb ik een leuke outfit voor jullie! Mijn zusjes maakte foto's van mijn outfit toen we in Amsterdam waren en met resultaat, de foto's zijn best wel goed gelukt, al zeg ik het zelf! Nieuwsgierig? Kijk dan gauw verder!

Dit is de outfit! In deze outfit draag ik een simpele jeans gecombineerd met mijn nieuwe top. De top kocht ik in de uitverkoop, van veertig euro voor tien euro! De top kon ik dus niet laten hangen. De top is basic, maar de details aan de mouwen en aan de onderkant van de top geven de top net iets extra's! De foto's zijn gemaakt in Hortus Botanicus Amsterdam. Een hele mooie plek midden in de stad!
 Top - Esprit || Jeans - Bershka || Sneakers - Shoelala, Albert Cuypmarkt || Horloge - Ikki || Kettinkje - Forever 21 


Wat vinden jullie van deze outfit?
Liefs, Maud

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!