Image Map

vrijdag 4 augustus 2017

Dagje Amsterdam!

Hi!

Deze week werk ik heel erg veel! Alleen woensdag was ik vrij en ging ik samen met mijn moeder, zusje en opa en oma naar Amsterdam. Elk jaar gaan we in de zomervakantie met mijn opa en oma naar Amsterdam. Dit doen we al jaren en het is altijd heel erg leuk! We huren fietsen en doorkruisen dan de hele stad! Het is heerlijk om de stad te ontdekken op de fiets. Elke keer proberen we wat nieuws te zien. Dit keer gingen we voor het eerst naar Hortus Botanicus. Een mooie tuin midden in de stad met heel veel bijzondere planten. Ik vond het een hele mooie plek. Verder hebben we heerlijk geluncht, zijn, hebben we veel gefietst en zijn we naar het Vondelpark en de Albert Cuypmarkt geweest. Een hele leuke en gezellige dag! Kijk gauw verder voor meer foto's!


Gaan jullie ook graag naar Amsterdam?
Liefs, Maud

1 opmerking:

Bedankt voor je reactie!