Image Map

zondag 13 augustus 2017

Canada 2017!

Hi!

Het is bijna zover! Mijn reis naar Canada gaat bijna beginnen! Zoals ik een paar maanden geleden schreef in een blogpost, klik hier als je de blogpost terug wil lezen, ga ik in deze vakantie voor bijna twee weken naar Canada. Ik vlieg in mijn eentje richting Canada, waar ik in Toronto van het vliegveld wordt gehaald door een vriendin van mij. We waren vroeger buurmeisjes en speelden altijd met elkaar. Toen we beiden bijna vier werden emigreerde zij met haar familie naar Canada. We hebben altijd contact met elkaar gehouden. Zelf ben ik al een keer bij haar geweest met mijn ouders, zo'n negen jaar geleden. Zij is ook een paar keer weer in Nederland geweest. Afgelopen zomer was zij alleen in Nederland en spraken we af. Het klikte zo goed! Het voelde gelijk goed en we kletsten zo verder, alsof we elkaar gisteren nog hadden gezien! Omdat het zo leuk was, besloot ik haar deze zomer op te zoeken. In februari boekte ik een ticket en nu is het bijna zover! Ik kijk er zo naar uit om haar weer te zien en haar familie! Ik wil haar leven meemaken, kijken hoe zij woont. Natuurlijk kan ik me nog wel iets herinneren, van onze reis, maar niet veel.
Nu heb ik bijna alles ingepakt en ga ik bijna vertrekken. Ik kijk er heel eg naar uit, maar ik vind het ook wel spannend! Voor het eerst alleen op reis! Nu heb ik wel vertrouwen dat het gaat lukken, maar toch, het blijft wel een beetje spannend. Ik heb er wel ontzettend veel zin en kan eigenlijk niet wachten! Een rare mengeling, maar we gaan het avontuur aan! Ook wil ik proberen jullie op de hoogte te houden via mijn blog. Ik weet niet of het me gaat lukken, qua internet, maar ik ga mijn best doen! Tot snel!

Veel liefs, Maud

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!