Image Map

donderdag 27 juli 2017

Dagje Giethoorn!

Hi!

Ik geniet al een paar dagen van mijn vakantie! Heerlijk is dat! Gewoon helemaal niets hoeven doen. Nu merk ik pas hoeveel tijd ik anders kwijt ben aan school! Ik heb me zelfs voor het eerst in tijden weer eens verveeld. Dat gebeurt mij bijna nooit... Bijna al mijn vriendinnen zijn op vakantie en ik hoef deze week ook niet te werken. Mijn ouders en zusjes zijn ook allemaal vrij en met z'n vijven gaan we deze week leuke dingen doen. Zo hebben we maandag geshopt, gingen we gisteren naar Giethoorn en gaan we morgen naar Den Haag. Vanavond ga ik ook nog naar een vriendin. Ze gaat bijna op vakantie, dus gauw nog even afspreken voordat ik haar een lange tijd niet zal zien... Voor nu heb ik een blogpost voor jullie over ons dagje Giethoorn. Lees gauw verder!

Giethoorn is een leuk plaatsje, waar water als weg gezien wordt en iedere toerist een fluisterbootje huurt om door Giethoorn en een mooi natuurgebied te varen. Terwijl Giethoorn langzaam overgenomen wordt door de Japanners en Chinezen besloten wij ook maar een gokje te wagen en een bootje te huren. Een aantal jaar terug hebben we ook al eens een bootje gehuurd en toen vonden we het hartstikke leuk. Ook gisteren was het heel erg leuk! We hadden mooi weer en we genoten van het varen. Natuurlijk is het toeristisch, maar als je eenmaal Giethoorn uitgevaren bent en je in het natuurgebied komt vergeet je dat allemaal en geniet je van de natuur en de rust!

Zijn jullie al eens in Giethoorn geweest?
Liefs, Maud

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!