Image Map

zaterdag 17 juni 2017

Fashion Haul June 2017!

Hi!

De schoolweek ging weer reuze snel! Het is nu aftellen tot de zomervakantie en dat kan ik goed merken op school. We moeten nog veel projecten afronden en tentamens maken voordat we dan ook daadwerkelijk mogen genieten van onze vrije weken, maar het duurt gelukkig niet lang meer! Dit weekend mag ik al even rustig aan doen. Samen met mijn hele familie van mijn moederskant zijn we een weekendje weg naar Assen. Vanochtend zijn we naar een openluchtmuseum geweest en ik sta nu op het punt om met mijn nichtjes en neefje naar het zwembad te gaan! Het is erg gezellig om samen tijd door te brengen! Voor nu heb ik voor jullie een blogpost waarin ik mijn nieuwe items laat zien. Nieuwsgierig? Kijk dan gauw verder!

Tijdens de warme dagen van de afgelopen tijd kwam ik tot de conclusie dat ik geen goede shorts meer had. Daarom besloot ik op internet rond te ijken. Uiteindelijk vond ik bij de Bershka een aantal leuke shorts en voegde ik ook nog een aantal andere items aan mijn winkelwagentje toe. 
Het eerste item dat ik kocht is dit leuke t-shirt! Hij is heel erg simpel en gemakkelijk te combineren. Een fijn t-shirt die past bij elke outfit!
Deze shorts klikte ik als eerst in mijn winkelwagentje. Een hele simpele shorts die je overal bij kan combineren. Een tijdloos item! Hij zit heel erg lekker en de stof is erg stretchy, wat ik persoonlijk heel erg fijn vind.
De tweede shorts die ik kocht was dit item! Hij is wat opvallender dat de eerste shorts. Deze heeft leuke details aan de zijkanten en de stof is wat stugger. Deze shorts is wat meer high-waisted. Zelf houd ik heel erg van high-waisted jeans en shorts. Het enige vervelende was dat het beveiligingsalarm er nog aan zat... Ik heb al met de Bershka gebeld, maar het is nog een gedoe, om het te retourneren...

Dit is de laatste shorts die ik kocht. Het is een katoenen shorts en hij is lekker luchtig. Perfect voor de warme zomerdagen. Het was lastig om de shorts op de foto te krijgen, maar ik hoop dat het goed te zien is. 
Het laatste wat ik kocht was deze jeans. Mijn meest favoriete jeans was gescheurd onder de knie en kon ik daardoor echt niet meer aan. Daarom werd het tijd voor een nieuwe jeans. Ik koos voor deze high-waisted jeans. Hij zit heel erg lekker en sluit mooi aan. Een fijn en basic item!

Wat vinden jullie van mijn nieuwe aankoopjes?
Liefs, Maud

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!