Image Map

zaterdag 6 mei 2017

Eén blouse, drie outfits!

Hi!

Mijn laatste vakantieweek is voorbij. Deze vakantie was heel erg fijn! Deze week was mijn zusje jarig, had ik twee ochtenden autorijles, moest ik werken en ging ik naar het bevrijdingsfestival in Zwolle. Deze week heb ik echt nog even goed genoten van mijn vakantie. Vandaag maakte ik weer wat huiswerk, reed ik op Nikita en maakte ik foto's voor mijn blog. Vanavond ga ik nog even werken en morgen doe ik nog een laatste dagje rustig aan.Voor nu heb ik voor jullie een leuk artikel! Ik combineerde met één blouse, drie verschillende outfits! Kijk gauw verder!

         Blouse - Primark || Jeans - H&M || Sneakers - Nike || Kettinkje - Onbekend || Horloge - Ikki 
Met de blouse die ik draag heb ik drie verschillende outfits gecombineerd. Dit is de eerste outfit! Deze outfit is vrij simpel en casual! Een fijne en comfortabele outfit! De blouse heb ik al een tijdje en ik draag hem vaak! Hij zit heel erg lekker en je kunt hem gemakkelijk combineren in verschillend stijlen. 
Blouse, top - Primark || Pantalon - Only || Sneakers - Fila || Kettinkje - Forever 21 || Oorbellen - Onbekend || Horloge - Ikki
Dit is de tweede outfit! Ik combineerde de blouse met mijn gestreepte pantalon, Stripes all over! Door de blouse open te dragen wordt de outfit stoerder en meer casual. De combinatie van twee items met prints vind ik heel erg leuk! Verder heb ik de outfit vrij rustig gehouden.
Blouse - Primark || Denimskirt - Vero Moda || Laarsjes - Aqashoes || Horloge - Ikki || Kettinkje - Forever 21
De laatste outfit vind ik persoonlijk het leukst. Door een knoop in de blouse te leggen zorg je voor een leuk effect! Ik combineerde de blouse met mijn favoriete denimskirt en mijn laarsjes. De laarsjes zijn wat chiquer, wat in contrast staat met de blouse. Een leuke twist! 

Welke outfit vinden jullie het leukst?
Liefs, Maud

1 opmerking:

  1. Ik vind alle outfits heel mooi! Altijd leuk om dit soort artikelen te zien voor inspiratie.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!