Image Map

zaterdag 8 april 2017

Travelplans 2017!

Rodeo Drive, Los Angeles 2016
Hi!

Deze week was erg druk! Ik moet nog even de laatste weken voor de vakantie knallen, maar dan heb ik het daarna weer wat rustiger! Gelukkig maar, want zoals druk als het nu is ga ik niet nog langer volhouden... Deze week was ik erg druk met het afronden van verschillende projecten! Volgende week moet ik mijn kunstproject inleveren, maar daarvoor moet ik nog wel even hard doorwerken. Het wordt ontzettend gaaf, maar het kost veel tijd! Nog een leuk nieuwtje van deze week, ik haalde afgelopen donderdag mijn autotheorie examen! Ik hard keihard geleerd, was super zenuwachtig, maar het is me gelukt! Hij is binnen! Aankomende dinsdag start ik gelijk met mijn eerste rijles. Erg leuk!
Voor nu wil ik jullie mijn vakantiebestemmingen van 2017 vertellen! Ik ga namelijk een paar mooie reizen maken en daar heb ik heel veel zin in! Nieuwsgierig? Lees gauw verder!

Lissabon 2016
Ik heb een enorme passie voor reizen! Ik kan er geen genoeg van krijgen. Ik houd ervan om andere landen te leren kennen, nieuwe culturen te ontdekken en gewoon het reisgevoel te hebben! In mijn leven heb ik al een aantal mooie reizen mogen maken, maar ook dit jaar gaat dat weer gebeuren.
Door de verhuizing hebben mijn ouders besloten om dit jaar niet op vakantie te gaan. Niet erg, maar toch begon het ik-wil-op-vakantie-gevoel bij mij te knagen. Vorig jaar kwam mijn vriendin uit Canada naar Nederland, we hebben samen een leuke tijd gehad. Omdat het zo leuk was, wilde ik eigenlijk ook wel naar haar toe. Uiteindelijk heb ik de knoop doorgehakt en een vlucht geboekt naar Canada. In augustus ga ik voor tien dagen alleen naar Canada, om daar mijn vriendin op te zoeken! Ik heb er enorm veel zin in en kan niet wachten om haar te zien en Canada te ontdekken! Ik ben al eens eerder bij haar in Canada geweest, maar dat was alweer negen jaar geleden. Genoeg redenen om die kant weer eens op te gaan. Ik reis alleen en dat vind ik best spannend, maar juist ook heel erg leuk!

Verder mag ik in September weer een mooie reis maken. Samen met alle leerlingen van 6VWO gaan we een week naar Rome! Bij ons op school gebeurt dit al een aantal jaren en het is echt een traditie geworden. We gaan er met het vliegtuig naar toe, wat al een avontuur op zich is met zo'n 40 leerlingen! Ik ben heel erg benieuwd naar deze mooie en historische stad!
Onderweg naar Amerika 2016

Twee mooie reizen heb ik in het vooruitzicht! Het duurt nog even voordat deze avonturen echt gaan beginnen, maar ik heb er nu al heel veel zin in en ik kijk er echt naar uit! Tegen de tijd dat ik op vakantie ga, zal ik er meer over schrijven op mijn blog. Dus houdt mijn blog goed in de gaten voor updates en foto's! 

Gaan jullie die jaar nog een mooie reis maken?
Liefs, Maud

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!