Image Map

maandag 24 april 2017

Spring!

Hi!

Jaaa, ik heb vakantie! Twee heerlijke weken! Ik keek er zo naar uit! De afgelopen weken zijn erg druk geweest, dus daarom keek ik erg uit naar twee weken niets doen! Nou ja, niets doen... Dit weekend was druk, maar wel leuk druk! Zondag was mijn vader jarig en volgende week maandag is mijn zusje jarig, daarom vierden we gisteren een groot feest! Van tevoren waren we druk met de voorbereidingen, maar het was het waard. Het was een gezellig feest met vrienden en familie.
Voor nu heb ik voor jullie een hele leuke outfit!

Dit is de outfit! In deze outfit draag ik mijn pastelroze jasje. Het jasje heeft een bijzondere vorm en heeft een mooie lente-kleur! Het is echt een heel mooi en tijdloos item! De kleurencombinatie van de oudroze kleur en de zwart-witte kleur vind ik erg mooi! Verder draag ik een simpel shirt en een fijne jeans. Een perfecte outfit voor de lente.
Top - Vero Moda || Jeans - Only || Jasje - Object. || Boots - Tamaris || Horloge - Ikki || Armbandje - Hema || Sokken - Primark || Kettinkje - Forever 21


Wat vinden jullie van deze outfit?
Liefs, Maud

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!