Image Map

zaterdag 29 april 2017

Shoplog april 2017!

Hi!

Wat een heerlijke week! Deze week heb ik lekker rustig aan gedaan! Deze week heb ik dinsdag en vrijdag gewerkt, heb ik geshopt, gingen we naar de Veluwe met ons gezin, zijn we uiteten geweest, heb ik op Nikita gereden en verder deed ik vooral veel niks! Heerlijk! Volgende week heb ik ook nog vrij. Ik moet dan wel iets voor school gaan doen, maar verder kan zal het een rustig weekje worden!
Voor nu heb ik voor jullie een shoplog. Afgelopen woensdag ging ik samen met mijn moeder en zusjes een middagje shoppen in Almere! Ik scoorde een aantal leuke items en deze items wil ik graag aan jullie laten zien! Nieuwsgierig? Kijk dan gauw verder!

T-Shirt - Primark
Allereerst kocht ik dit gave shirt! Mijn vader houdt van de muziek van Pink Floyd en door hem ben ik met de muziek van Pink Floyd opgegroeid. Ik houd hierdoor ook van deze muziek en daarom moest ik dit shirt hebben! De laatste tijd zie je vaak shirts van bands of andere artiesten en ik vind het een leuke trend! Ik wil hem graag gaan combineren met een leuke spijkerbroek en een paar sneakers!
Top - Only
Dit leuke shirt kocht ik ook! Het shirt heeft een mooie pastelkleur en de print vind ik erg mooi! Een item dat goed past bij de lente. De ruffles aan de onderkant van deze top geven de top net iets extra's.
 Bikerjack - Only
Dit jack kocht ik ook bij de Only! Het jack sluit erg goed aan en heeft een aparte kleur! Perfect voor de lente en de zomer. Deze bikerjacks zijn altijd goed. Je kunt ze gemakkelijk combineren in verschillende stijlen. Een tijdloos item!
Blouse - Primark
Met deze blouse ben ik heel erg blij! De blouse is van een goede stof en is iets langer van formaat. De geborduurde print vind ik erg leuk en geeft de blouse iets extra's. Dit seizoen zie je deze 'embroidered details' veel vaker en ik houd ervan!
Top - H&M
Het laatste item dat ik kocht was deze top! Ik zie mezelf al lopen in deze top als het lekker warm is! De top kun je off-shoulder dragen en dat geeft de top een zomerse teint! Ik kan niet wachten totdat het weer wat beter is en ik de top kan dragen!

Ik ben erg blij met mijn aankoopjes! 
Welk item vinden jullie het leukst?
Liefs, Maud

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!