Image Map

maandag 10 april 2017

New bag!

Hi!

Dit weekend was druk, maar ook best leuk! Zaterdag deed ik het wat rustiger aan. Ik leerde en maakte wat huiswerk. Verder ging ik zaterdagavond naar de verjaardag van mijn vriendin. Het was erg gezellig! Zondag was het heerlijk weer en daarom was ik op zich best veel buiten. 's Ochtends maakte ik mijn huiswerk, 's middags maakte ik een buitenrit op Nikita en leerde ik wederom, maar nu lekker buiten in de zon. Nu is de schoolweek alweer begonnen. Deze week is erg druk. Ik heb mijn eerste echte rijles, ik moet een groot kunstproject inleveren en presenteren op de kunstavond en ik heb nog twee tentamens. Nog even knallen, maar daarna kan ik genieten van mijn paasweekend!
Voor nu heb ik voor jullie een leuke outfit met mijn nieuwe tas! Kijk gauw verder!

Dit is de outfit! In deze outfit draag ik een heel gaaf vest! Hij is van mijn zusje, maar gelukkig mag ik hem soms lenen! Verder draag ik een leuke blouse met kanten details. De combinatie van de blouse en het vest vind ik erg mooi! Verder draag ik mijn nieuwe tasje. Ik was al een tijdje op zoek naar een klein simpel tasje en die vond ik! Hij is mooi en functioneel, precies wat ik zocht!
 
Blouse - Vila || Vest - Vero Moda || Jeans - Only || Laarsjes - Aqashoes || Horloge - Ikki || Armbandje - Hema || Tasje - H&M 


Wat vinden jullie van deze outfit?
Liefs, Maud

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!