Image Map

maandag 3 april 2017

Converse sneakers!

Hi!

Dit weekend was heerlijk! Zaterdag vertelde ik al wat een fijne schoolweek ik had, maar dit weekend was ook heel erg fijn! Zaterdag heb ik gewerkt, maakte ik wat huiswerk en hadden we een gezellige avond met ons gezin. Zondag reed ik op Nikita. We maakten een mooie rit langs het water! Ook maakte ik zondag wat huiswerk en ging ik naar het geboortefeest van mijn achterneefje! Super leuk! De komende twee schoolweken zijn erg druk! Ik heb een aantal tentamens en ik moet allemaal opdrachten inleveren. Nog even bikkelen en dan is het dan eindelijk meivakantie! Twee weken genieten! Voor nu heb ik voor jullie een hele leuke outfit! Kijk gauw verder!
Dit is de outfit! In deze outfit draag ik mijn favoriete jeans van het moment! De jeans kocht ik een tijdje geleden in de sale en sindsdien heb ik hem al vaak gedragen! De jeans heeft leuke destroyed details en de gerafelde rand aan de zijkant van de jeans geeft de jeans een extra stoer tintje! Verder draag ik mijn gestreepte blouse en mijn felblauwe sneakers. De sneakers heb ik al een aantal jaar, maar ik draag ze voornamelijk in de lente en zomer! De pastelkleur past goed bij deze seizoenen! De sokjes maken de outfit iets speelser! Een stoere, maar ook casual outfit!
Blouse, sokken - Primark || Top - Hema || Jeans - Didi || Sneakers - Converse || Horloge - Ikki || Armbandje - Kaatje || Kettinkje - Forever 21

Wat vinden jullie van deze outfit?
Liefs, Maud

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!