Image Map

maandag 20 maart 2017

Sporty!

Hi!

Dit weekend ging weer razend snel voorbij! Het was niet een heel erg bijzonder weekend. Zaterdag maakte ik huiswerk, reed ik op Nikita en ging ik 's avonds naar de verjaardag van een vriendin. Zondag maakte ik huiswerk en reed ik op Nikita. Niets bijzonders dus! Ik kijk uit naar de leuke weekenden in de zomer, wanneer je veel buiten bent en het weer veel beter is dan nu! Nog even wachten... Deze schoolweek is gelukkig wat rustiger. Ik heb nog wel een tentamen en moet werken aan een aantal opdrachten, maar het is niet zo druk als afgelopen weken. Voor nu heb ik voor jullie een sportieve outfit! Nieuwsgierig? Kijk dan gauw verder!

Dit is de outfit! In deze outfit draag ik een heel gaaf bomberjack met een soort rosé gouden kleurtje. Het bomberjack is van mijn jongste zusje, ze komt nu op een leeftijd dat ze zo groot is dat ik ook haar kleding pas. Zo leuk, en vooral erg handig! Haha! Ik combineerde het jack met een zwarte top van chiffon en mijn favoriete pantalon. De pantalon is chic, maar ook sportief. Hierdoor past 'ie goed bij het bomberjack. Mijn Nikes passen goed bij de kleuren van de outfit en maken de outfit nog net iets sportiever! Een leuke, sportieve en stoere outfit!
           Bomberjack - Only || Top, kettinkje - Forever 21 || Pantalon - Bershka || Sneakers - Nike 


Wat vinden jullie van deze outfit?
Liefs, Maud

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!