Image Map

zaterdag 4 maart 2017

Favorites of the moment!

Hi!

Afgelopen schoolweek was erg druk. De vakantie is voorbij en het leerwerk barst weer los. De eerste twee tentamens heb ik gehad. Aankomende drie weken heb ik nog tentamens en dan is het weer even rustig. Ik kijk er nu al naar uit. Vandaag heb ik veel geleerd, paardgereden en 's middags ging ik naar een housewarming van vrienden. Morgen wordt het weer een leerdagje. Voor nu heb ik voor jullie mijn favorieten van dit moment. Kijk gauw verder!

Parfum - Van Gils, Her aura || Lipstick - Essence, kleur 02
Deze twee producten gebruik ik op dit moment erg vaak! Het geurtje kreeg ik van Sinterklaas. Het is een heel erg lekker en fris geurtje. De lipstick draag ik de laatste tijd erg vaak. Het is een nude kleurtje en past daardoor bij bijna elke outfit. Het is een matte lipstick, wat ik erg fijn vind!
Halve maan oorbellen - Kaatje || Ringetjes - Shoeby 
Ik draag altijd oorbellen. Ook in de outfits die ik plaats, alleen zijn ze dan lastig te zien. Hier zie je twee van mijn favoriete oorbellen van dit moment, die ik ook vaak in de outfits die ik post draag.
Top - Only
Mijn fashion favoriet van het moment is deze gestreepte top. Ik vind de kleuren erg mooi en de hals met ruffles geeft de top net iets extra's. De top is ook makkelijk te combineren. Ik combineerde de top in de outfit die je rechts kunt zien. Wil je meer foto's van deze outfit zien? Klik dan hier.

Dit waren mijn favorieten van het moment.
Liefs, Maud

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!