Image Map

maandag 20 februari 2017

Timeless coat!

Hi!

Na een heerlijk weekend ga ik deze week genieten van lekker weekje vrij. De kerstvakantie is niet eens zo lang geleden, maar toch was ik toe aan een weekje vrij. Na de kerstvakantie was het heel erg druk qua school en na de voorjaarsvakantie zal dat ook weer zo zijn, daarom ben ik echt even toe aan een weekje rustig aan doen. Het weekend begon goed, want zaterdag had ik mijn eerste autorijles. Ja, dat gaat nu ook echt beginnen. Ik ben van plan eerst mijn theorie-examen te halen, voordat ik echt begin met lessen. Toch had ik afgelopen zaterdag autorijles om me even te oriƫnteren. Het was best wel leuk en het ging ook best goed! Fijn! Nu hard leren voor mijn theorie! Verder reed ik dit weekend op Nikita, kookte ik samen met mijn moeder een heel erg lekker gerecht en keek ik een film. Voor nu heb ik voor jullie een leuke outfit! Kijk gauw verder!

Dit is de outfit! In deze outfit draag ik mijn tijdloze grijze jas. De jas heb ik al heel wat jaren, maar hij blijft leuk en mooi! Het is fijn om een aantal tijdloze items in je kast te hebben hangen, want zo heb je een goede basis. Verder draag ik in deze outfit mijn jeans en zwart-witte blouse. Ook draag ik mijn bruine laarsjes. Een outfit die altijd goed is! Casual en simpel!
Jas - Vero Moda || Jeans, blouse - Only || Laarsjes - Aqashoes || Horloge - Ikki || Kettinkje - Forever 21

Wat vinden jullie van deze outfit?
Liefs, Maud

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!