Image Map

maandag 27 februari 2017

Earrings!

Hi!

Dit weekend was heerlijk rustig! Vrijdagavond kwamen wat vrienden langs, wat erg gezellig was. Zaterdag leerde ik voor mijn tentamens van aankomende week. Gisteren leerde ik wederom voor mijn tentamens en ik maakte outfitfoto's. Het maken van outfitfoto's vind ik altijd leuk om te doen. Mijn jongste zusje vind het leuk om foto's te maken, dus soms helpt ze mij met het maken van outfitfoto's. Dat is erg fijn! Deze schoolweek is vrij druk. Ik heb twee moeilijke tentamens, waar ik hard voor moet leren. Sowieso zijn de aankomende schoolweken druk. De tentamenweek komt er weer aan... Helaas, maar het hoort nou eenmaal bij! Voor nu heb ik voor jullie een leuke, stoere en casual outfit. Kijk gauw verder!

Dit is de outfit! In deze outfit draag ik mijn colbert en gestreepte top. De top heb ik nog niet zo lang De kleuren en de hals met ruffles vind ik erg mooi! Verder draag ik een simpele jeans en mijn favoriete laarsjes. Ik draag de laarsjes de laatste tijd echt heel erg veel. Ze lopen namelijk heel erg comfortabel en passen goed bij mijn stijl. Ook de oorbellen zijn favoriet bij mij. Ze zijn opvallend en stoer! Met accessoires kun je je outfit dus een extra touch geven, in dit geval een stoere touch! Een simpele, stoere en casual outfit!
  Top, Jeans - Only || Colbert - H&M || Laarsjes - Aqashoes || Horloge - Ikki || Oorbellen - Onbekend


Wat vinden jullie van deze outfit?
Liefs, Maud

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!