Image Map

maandag 13 februari 2017

Basic!

Hi!

Dit weekend was heerlijk! Ik hoefde nauwelijks iets te doen voor school, waardoor ik veel tijd had om leuke dingen te doen. Zaterdag ging ik zoals ik eerder al schreef naar de kapper, maakte ik outfitfoto's en kwamen mijn opa en oma op bezoek. Zondag reed ik samen met Nikita een mooie ronde in de sneeuw, keek ik een mooie film en schreef ik een blogpost. Deze schoolweek is rustig. Nog één week en dan heb ik voorjaarsvakantie. Daar kijk ik naar uit! Voor nu heb ik voor jullie een leuke outfit. Kijk gauw verder!

Dit is de outfit! In deze outfit draag ik allemaal basic items, die je in veel verschillende stijlen kunt combineren. Ik draag mijn gestreepte pantalon. De pantalon is een heel erg mooi en chic item. Om de outfit een casual teint te geven combineerde ik de pantalon met een basic witte top en een tijdloos denim jack. Een mooi denim jack is echt een heel fijn basic item. Ik heb hem al een aantal jaren, maar hij blijft mooi! Verder draag ik mijn favoriete laarsjes van dit moment om wat meer kleur in de outfit te brengen.


Pantalon - Only || Top, kettinkje met driehoekjes - Primark || Denim Jack - Esprit || Laarsjes - Aqashoes || Horloge - Ikki || Ander kettinkje - Forever 21


Wat vinden jullie van deze outfit?
Liefs, Maud

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!