Image Map

maandag 28 november 2016

Sporty chic!

Hi!

Dit weekend vond ik erg fijn! Ik heb namelijk heel veel leuke dingen gedaan. Vrijdag begon het weekend al goed, want ik was eerder uit en een vriendin kwam langs om gezellig bij te kletsen! Zaterdagochtend begon ik de dag vroeg. Ik moest werken en het was erg gezellig! Aan het eind van de middag gingen we naar een verjaardag en 's avonds vierde ik samen met mijn vriendinnen sinterklaas. Dat doen we elk jaar en het is altijd leuk om te doen! Ik houd wel van die sinterklaas sfeer! Gisteren was een het huiswerkdagje en ging ik naar Nikita. Een prima dagje! Vandaag heb ik een tentamen Nederlands! Ik heb goed geleerd, dus aan mijn voorbereiding zal het niet liggen! Voor nu heb ik voor jullie een leuke sporty chique outfit! Nieuwsgierig? Kijk gauw verder!

Dit is de outfit! In deze outfit draag ik mijn sporty pantalon. Ik ben zo verliefd op deze pantalon! Het is zo'n mooi item! Het item is chic, maar de witte streep geeft de pantalon een sporty touch! Ik voegde een mooie blouse toe en een paar mooie hakken. Zo is de outfit chic, maar met een sportief tintje. De hakken leende ik van mijn moeder en wat zijn ze mooi! Die ga ik vaker dragen, sorry mama! ;) Verder heb ik een aantal accessoires toegevoegd!
Blouse - Only || Pantalon - Bershka || Laarsjes - Lamica || Horloge - Ikki || Armbandje - Kaatje || Kettinkje - Forever 21


Wat vinden jullie van deze outfit?
Liefs, Maud

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!