Image Map

zaterdag 3 september 2016

Room inspiration! #verhuizenmetMaud

Hi!

Over 4 weken ga ik verhuizen. Hierover heb ik al eerder een blogpost over geschreven. Nog niet gelezen en wel nieuwsgierig? Klik dan hier. Ik heb erg veel zin in de verhuizing, maar het is ook een beetje gek. Het huis waar ik al 13 jaar met plezier woon ga ik verlaten en dat is best spannend. Toch heb ik zo veel om naar de boerderij te gaan. Een heel nieuw avontuur. Bij een verhuizing hoort natuurlijk ook een nieuwe kamer, een nieuwe plek voor jezelf. Het lijkt mij leuk om een blogserie op te zetten, #verhuizenmetMaud, om jullie op te hoogte te houden van de verhuizing en mijn plannen. Voor vandaag wil ik mijn ideeën voor mijn nieuwe kamer met jullie delen. Nieuwsgierig? Kijk dan gauw verder!

Eigenlijk wil ik een compleet nieuwe inrichting. Op zich heb ik nu mooie meubelen en een leuke kamer, maar toch wil ik graag iets nieuws. Allereerst heb ik een laminaat uitgezocht. Ik heb gekozen voor een wit laminaat. Nu heb ik tapijt, dus laminaat is iets heel anders. Op Pinterest heb ik al veel inspiratie op gedaan. Een paar weken terug zijn we al naar de Ikea geweest. Daar kocht ik een nieuw matras (een tweepersoons matras) en een nieuw bureau. Ik slaap nu in een bedstee, waardoor ik ook een nieuw bed moet. Mijn bed wil ik graag van pallets maken en ik heb een bureau met schragen gekocht. Ook zoek ik een leuk kleurtje voor op de muur, Ik wil een licht kleurtje, maar welk kleurtje weet ik nog niet. Voor nu heb ik voor jullie een aantal inspiratie foto's, waar ik zelf inspiratie uit haal, maar misschien halen jullie er ook inspiratie aan op.
 Zo'n stoel vind ik ook heel erg mooi! Uiteindelijk heb ik ook zo'n stoel gekocht! 
 Deze schragen heb ik ook gekocht, maar dan in hout, niet in het wit. 
Bron - Pinterest

Hebben jullie nog leuke ideeën voor in mijn nieuwe kamer?
Liefs, Maud

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!