Image Map

zaterdag 10 september 2016

Mijn oude kamer! #verhuizenmetMaud

Hi!

De afgelopen week had ik een hele normale schoolweek. Dit is eigenlijk de eerste echte schoolweek geweest, omdat ik in mijn vorige schoolweek maandag en dinsdag geen les had. Het maken van huiswerk is weer van start gegaan! Nu is het nog vrij rustig, omdat ik alleen nog maar huiswerk heb en geen leerwerk. Integendeel tot mijn huiswerk is dit weekend is juist druk. Vanochtend heb ik gewerkt en vanavond ga ik oppassen. Nu heb ik even de tijd gevonden om een blogpost te schrijven, heerlijk! Morgen moet ik voor school aan de slag en ga ik naar Nikita. Ook ben ik druk met het inpakken van de verhuisdozen! Over twee weken is het zover! Dan ga ik verhuizen! Tot de verhuizing en nog even daarna zal een korte serie op mijn blog te lezen zijn over mijn verhuizing, #verhuizenmetMaud. Vandaag vertel ik jullie in deze tweede blogpost van deze serie over mijn 'oude' kamer! Mocht je de vorige blogpost nog niet gezien hebben en wel willen lezen klik dan hier. Nieuwsgierig naar mijn kamer? Kijk dan gauw verder!

Bureau, bureaustoel, nachtkastje, poster, prullenbak - Ikea 
De foto's van mijn huidige kamer in ons huis, dus niet ons nieuwe huis, zijn al een tijdje geleden gemaakt! Nu is mijn kamer namelijk al best wel leeg! Mijn kasten staan er niet meer! Alleen maar mijn bureau, matras en de nodige spulletjes zijn er nog te vinden! Best raar zo leeg! Maar goed, nu laat ik jullie zien hoe mijn kamer eruit zag! Op deze foto zie je mijn bureau. Aan de linkerkant, staat net niet op de foto, is mijn deur. De muur is echt felblauw, dat is eigenlijk altijd zo geweest. Het laatste jaar was ik de kleur nogal zat! Mijn bureau is het Hemnes bureau van de Ikea. Een heel fijn bureau, maar nu krijg ik een nieuw bureau en krijgt mijn zusje deze! Aan m'n bureau zit ik heel erg veel, vooral om te leren en blogs te schrijven! Naast m'n bureau staat m'n oude nachtkastje, waar meestal tassen op staan. Boven m'n bureau hangt een heel grote poster van Amsterdam! 
De foto's kunnen wat donker zijn, maar dat komt omdat mijn kamer niet heel erg licht is. Ik heb maar één raam en het licht dat daar doorheen straalt komt niet overal in mijn kamer...
 Bureaulampje - Ikea || Stolp - Big Bazar || Kaars - Sephora || Schilderij met hartjes - Action
Kledingkast - Ikea || Tray - Action || Opbergdoos - Hema 
Dit was mijn kledingkast. Dit is de Brusalis kast van Ikea! Ja, bijna al m'n meubels komen van de Ikea! ;) De kast heeft heel veel hanggedeeltes en dat vind ik persoonlijk erg fijn! Ik vind het handiger om mijn kleding op te hangen! Helaas past mijn kledingkast waarschijnlijk niet in mijn nieuwe kamer. Dat komt omdat ik twee schuine muren heb in mijn nieuwe kamer en de kast net te hoog is... Misschien dat een van mijn zusjes hem gaat gebruiken, maar dat is nog niet zeker!
Kastje - Xenos || Schilderijenplank - Ikea || Statief - Manfrotto 
Tegenover mijn kast en naast mijn raam stond dit kleine kastje. Op dit kastje stonden een aantal make-up producten en al mijn sieraden. In de lades lagen nog meer make-up producten en accessoires! Het is een heel handig kastje en past goed bij deze kamer! In mijn nieuwe kamer ga ik hem ook weer gebruiken, maar misschien dat ik hem op langer termijn een keer ga vervangen. Rechts van dit kastje staat mijn statief en zie je mijn bedstee. Mijn kamer is niet heel erg groot, maar hiervoor was 'ie nog kleiner. Waar mijn bedstee nu is, was eerst een opbergruimte, waar we allemaal spullen in hadden opgeborgen. Mijn bed stond daar toen nog voor, waardoor ik heel weinig ruimte had. Drie jaar geleden maakte ik samen met mijn vader van die opbergruimte een bedstee! Het geeft mijn kamer een hele gezellige sfeer. Ik ga mijn bedstee zeker missen!
Dekbed - Pip Studio || Tray - Action
Hier zie je mijn bedstee nog iets beter. Het hout hebben we toentertijd geschilderd met een lichte coat, waardoor je de nerven van het hout nog goed kunt zien. Het slaapt echt heel erg lekker, zo'n bedstee! Het klinkt misschien raar, maar het voelt echt als mijn plekje! Heerlijk!
Magneetbord - Ikea

Dit waren dan de foto's van mijn oude kamer! Mijn nieuwe kamer gaat er totaal anders uit zien! Iets meer volwassen en lichter! Dit was een hele fijne kamer, dat altijd gezellig aanvoelde, maar nu heb ik ook wel zin in verandering! 
Wat vinden jullie van mijn oude kamer?
Als jullie vragen hebben over een van mijn items kun je die stellen in een reactie!
Liefs, Maud

1 opmerking:

  1. Succes met verhuizen. Ik ben benieuwd naar je nieuwe kamer!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!