Image Map

zaterdag 16 juli 2016

New shoes!

Hi!

Deze week was ik al vrij! Maandag en dinsdag ging ik naar Nikita, ruimde ik mijn kamer op en deed ik het verder rustig aan. Woensdag kwamen twee vriendinnen langs, donderdag moest ik alleen nog mijn rapport ophalen en ging ik werken en gisteren ging ik naar de kapper. Een heerlijke week! Mijn rapport was goed, dus ik ben over naar VWO5! Jeetje! Wat gaat de tijd hard! Maar eerst, vakantie! Dit weekend ga ik niet veel bijzonders doen. Vanavond moet ik werken, maar dat vind ik altijd wel leuk! Voor nu wil ik jullie graag mijn nieuwe schoenen laten zien, die ik vorige week zaterdag tijdens een dagje in Amsterdam kocht op de Albert Cuypmarkt! Ben je benieuwd naar mijn nieuwe schoenen? Kijk dan gauw verder!

Schoenen - Shoelala, Albert Cuyp
Dit zijn mijn nieuwe schoenen! Ik was al een tijdje op zoek naar een leuk paar schoenen. Ik heb voor deze tijd van het jaar eigenlijk alleen maar mijn Nikes of sandaaltjes. Toch heb ik gemerkt dat ik soms ook wel een basic soort schoen zou willen dragen onder een outfit, maar die had ik voorheen dus niet. Toen ik deze zag staan was ik meteen verkocht! Je ziet deze creepers de laatste tijd steeds vaker en ik snap erg goed waarom! Ze zijn heel erg mooi en basic, maar ook erg stoer! De lichtgrijze kleur vond ik erg mooi in combinatie met de bruine kleur van de zool! Ze lopen redelijk goed en zijn van een stevig materiaal! Ik ben er blij mee!
Ook kocht ik op de Albert Cuypmarkt deze twee leuke patches! Ik weet nog niet precies waarvoor ik ze ga gebruiken, maar ik kon ze niet laten liggen. Misschien kan ik er een leuke DIY van maken!

Wat vinden jullie van mijn nieuwe schoenen?
Liefs, Maud

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!