Image Map

maandag 20 juni 2016

New sunglasses!

Hi!

Dit weekend ging heel erg snel. Ik heb dit weekend veel geleerd, maar dat was op zich wel goed. Vooral zondag had ik veel motivatie om te gaan leren en dat helpt heel erg! Deze schoolweek is mijn laatste volle schoolweek van mijn vierde jaar van het VWO. Dat is best raar eigenlijk. Het schooljaar ging zo ontzettend snel! Het voelt nog helemaal niet zo lang geleden dat ik begon in de vierde, maar nu ga ik gewoon al bijna naar 5VWO! Toch moet ik deze week nog even zien door te komen, want het is wel een drukke week. Op school moeten we de laatste projecten afronden, thuis moet ik veel leren en ik moet werken. Het hoort er allemaal bij! Nog even door bikkelen en dan heb k ook vakantie! Voor nu heb ik voor jullie een leuke outfit met mijn nieuwe zonnebril. Kijk gauw verder!

Dit is de outfit! In deze outfit draag ik mijn favoriete skaterskirt gecombineerd met een simpele, maar fijne top van de Pull&Bear. Het jack dat ik draag is van mijn zusje, maar soms draag ik hem ook. Het jack heeft een stoere uitstraling en dat vind ik goed bij deze outfit passen. De skirt is namelijk best wel girly en door het jack toe te voegen, wordt de outfit wat stoerder! Verder heb ik een paar mooie accessoires toegevoegd. Onder andere mijn nieuwe zonnebril, met spiegelglazen! Ik vind hem best wel gaaf!
Top - Pull&Bear || Jack, kettinkje - Forever 21 || Skaterskirt - H&M || Sneakers - Nike || Zonnebril - Action || Horloge - Ikki || Zwarte armbandje - Onbekend || Dunne armbandje - Hema


Wat vinden jullie van deze outfit?
Liefs, Maud

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!