Image Map

maandag 6 juni 2016

Anthony Chabot regional park, San Francisco

Hi!

Dit weekend ging ik naar de EO-Jongerendag in het Gelredome in Arnhem. Ik ging zaterdag voor de vierde keer naar de EO-Jongerendag en het blijft leuk! Er waren leuke bands. Onder andere Trinity, Planetshakers, For king and country en LZ7. Alle bands waren heel erg goed. Ik kende Trinity en LZ7 al, maar de andere twee nog niet. For king and country is echt een aanrader om eens te luisteren. Het weer was natuurlijk geweldig, dus dat was mooi meegenomen! Gisteren heb ik veel huiswerk gemaakt en lekker in de zon gezeten. Ook niet verkeerd! Vanavond ga ik nog even naar Nikita, want 's middags is het te warm om paard te rijden, daarom gaan we in de avond rijden. Deze week is heel erg druk en ik ben blij als alles achter de rug is! Voor nu heb ik een leuke outfit voor jullie. Deze outfit fotografeerde ik in het Anthony Chabot regional park dichtbij San Francisco tijdens mijn vakantie in Amerika. Kijk gauw verder!

Dit is de outfit! In deze outfit draag ik mijn nieuwe cowboy jack! Ik kocht dit jack in Amerika in een mega grote Forever 21! Het jack is van echt leer en ik ben er heel erg blij mee! Een mooie souvenir van een mooi land. Om het jack goed naar voren te laten komen heb ik de rest van de outfit vrij simpel gehouden. Mijn fijne high-waisted jeans zitten heel erg lekker en sluiten heel erg mooi aan. De omgeving waar ik deze outfit heb gefotografeerd vind ik zo mooi! De natuur daar was geweldig! Zo groen! Perfect!
Cowboy jack, kettinkje - Forever 21 || Jeans - H&M || Top - Hema || Horloge - Ikki || Armbandje - marktje in Amerika


Wat vinden jullie van deze outfit?
Liefs, Maud

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!