Image Map

woensdag 25 mei 2016

Shoplog may 2016 America!

Hi!

De schoolweek is alweer begonnen en ik zit er weer middenin! De afgelopen twee dagen stonden in het teken van school net zoals de komende dagen. Donderdag- en vrijdagavond ga ik werken. Zaterdag is er een open dag van de politiepaarden in Nunspeet en daar ga ik waarschijnlijk even naar toe! Het lijkt me best interessant om daar een kijkje te nemen. Verder ga ik deze week niet veel bijzonders doen. Voor nu heb ik een mini-shoplog voor jullie. In deze shoplog laat ik zien wat ik aan kleding heb gekocht in Amerika. Het is niet heel veel, maar ik vond het toch leuk om het jullie te laten zien. Nieuwsgierig? Kijk dan gauw verder!

Blouse en shorts - Forever 21
Alles wat ik in Amerika kocht aan kleding, heb ik gekocht bij de Forever 21. Tijdens onze rit naar San Francisco kwamen we langs een super grote Forever 21 in Modesto. De winkel was echt super groot, groter dan de onze in Amsterdam! Ze hadden heel veel leuke dingen voor de zomer, dus ik kon veel leuke dingen vinden. Uiteindelijk nam ik drie items mee. Onder andere deze twee items. De blouse vind ik heel erg schattig en hij valt heel erg mooi. De print is op de blouse geborduurd en dat geeft een leuk effect. De blouse valt wat korter dan de andere blouses die ik heb, maar dat vind ik juist leuk! Het tweede item is een shorts van chiffon. Dat zie je nu heel erg veel en ik vond deze heel erg leuk. Aan de zijkanten zit kant, wat een leuk detail is!
Cowboy jack - Forever 21
Mijn laatste item vind ik echt bij de vakantie passen. Dit is namelijk een echt leren cowboy jack! Hij was in de sale, dus daardoor kon ik hem kopen voor een redelijk goedkope prijs. Ik vind het jack heel erg gaaf! De fringes aan de armen, voorkant en achterkant maken het jack stoer! Het materiaal is van goede kwaliteit, dat voel je gelijk. Ik ben super blij met deze aankoop en zie het echt als een investering. Ik kan niet wachten om er outfits mee samen te stellen!

Wat vinden jullie van mijn nieuwe items?
Liefs, Maud

1 opmerking:

Bedankt voor je reactie!