Image Map

maandag 23 mei 2016

Paul Smith, Pink wall!

Hi!

De afgelopen week ben ik heel veel voor school bezig geweest. Over een paar weken begint de laatste tentamenweek en ik kwam erachter dat ik nog best wel veel moest doen. Deze periode moet ik allemaal praktische opdrachten afronden en dat is veel werk. Gelukkig heb ik daar afgelopen week veel aan gedaan. Dit weekend stond dus ook in het teken van school, maar zaterdagochtend ben ik wel lekker de hele ochtend bij Nikita geweest. Ik heb haar lekker vertroeteld en bereden. Vrijdag wordt ze alweer 15 jaar! Haar derde verjaardag sinds ze bij ons is. Ze doet het zo goed! Ze is echt hartstikke lief! Deze week is eigenlijk een beetje hetzelfde als vorige week. Werken, school en Nikita! Voor nu heb ik voor jullie een hele gave outfit die ik fotografeerde in Amerika! Kijk gauw verder!

Dit is de outfit! Deze outfit is gefotografeerd voor de bekende Paul Smith, Pink wall. Aan Melrose Avenue, in Los Angeles,  is deze opvallende roze muur te vinden. De muur is bekend onder veel grote fashionbloggers. Menig fashionblogger heeft voor deze muur gestaan, dus kon ik deze muur niet overslaan tijdens mijn verblijf in LA! De outfit die ik draag is goed afgestemd op LA! Ik draag mijn LA top, gecombineerd met mijn favoriete denim skirt en simpele sneakers. Een casual en girly outfit! Perfect! De achtergrond en de outfit passen mooi bij elkaar. Ik snap wel waarom fashionbloggers hier allemaal naar toe gaan! (;
Top - Forever 21 || Denim skirt - Only || Sneakers - Nike || Horloge - Ikki || Kettinkje - Primark || Armbandje - Kaatje || Zonnebril - Action


Wat vinden jullie van deze outfit en de achtergrond?
Liefs, Maud

1 opmerking:

Bedankt voor je reactie!