Image Map

maandag 18 april 2016

Seventies stripes!

Hi!

Ik ben weer terug op Nederlandse bodem! Na een super leuke week in Berlijn kwam ik zaterdagochtend weer thuis! Met school ging ik vorige week naar Berlijn en het was geweldig! Meer over Berlijn zal woensdag online komen! Ik heb namelijk een aantal foto's gemaakt van deze prachtige stad! Dus houd mijn blog in de gaten voor leuke verhalen over Berlijn!
Verder bestond dit weekend vooral uit bijkomen, maar ook uit heel veel regelen. De reis naar Amerika is bijna zover!  Oeh! Wat heb ik er zin in! Voor Amerika heb ik dit weekend al veel gedaan. Allemaal spullen bij elkaar zoeken, maar ook blogposts schrijven zodat jullie toch nog wat kunnen verwachten wanneer ik weg ben! Hoe ik dat allemaal ga doen vertel ik binnenkort!
Voor nu heb ik voor jullie een leuke outfit voor jullie! Kijk gauw verder!

Dit is de outfit! In deze outfit draag ik mijn suède skirt gecombineerd met gestreepte top. Beide items passen bij de seventies stijl. De seventies stijl komt weer helemaal terug! Zelf vind ik deze stijl heel erg leuk en ik heb al best een aantal items in deze stijl. De skirt heb ik al een tijdje, maar de top heb ik nog maar net. Zelf vind ik de top echt super leuk! De mooie kleuren, de hoge kraag en langere mouwtjes zijn leuke details! De foto's maakte ik een tijdje geleden met mijn zusje! Ik vind de foto's echt heel erg goed gelukt en de plek past goed bij de outfit!
Top - H&M || Skirt - Forever 21 || Panty - Hema || Boots - Tamaris || Horloge - Ikki || Armbandje - Onbekend


Wat vinden jullie van deze outfit?
Liefs, Maud

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!