Image Map

maandag 28 maart 2016

Easter!

Hi!

Zoals ik jullie zaterdag al vertelde was/is mijn paasweekend niet zo'n druk weekend! Eigenlijk helemaal niet erg! Gisteren ging ik eerst naar Nikita samen met mijn zusje. We hebben lekker gereden en daarna thuis uitgebreid geluncht. Omdat we toch wat wilde gaan doen, gingen we naar de zandverstuiving in Doornspijk. Ik was er nog nooit geweest, maar wat is dat een mooie plek! Een mooi stukje Nederland! Het waaide alleen wel heel erg hard, wat er voor zorgde dat het wel een beetje koud was. Toch weerhield dat mij er niet van om een paar outfitfoto's te maken. Ben je benieuwd? Kijk dan gauw verder!

Dit is de outfit die ik droeg tijdens dit paasweekend! Ja, je ziet het goed! Ik draag mijn flared jeans. De flared jeans is nu een opkomende trend! In elke winkel zijn ze wel te verkrijgen. Zelf kocht ik dit paar, omdat ik het toch een mooie jeans vond. Ik vind het alleen wel een gewaagd item en dat weerhield mij er een beetje van om hem te dragen. Toch waagde ik mij dit weekend in de jeans! Eigenlijk vind ik het een hartstikke leuk item en is het een best vrouwelijk item! Een mooie aanwinst!
Top - Only || Jeans, kettinkje - Primark || Boots - Tamaris | Armbandjes - Bibiza

Wat vinden jullie van deze outfit?
Liefs, Maud

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!