Image Map

maandag 25 januari 2016

New blouse!

Hi!

Dit weekend was echt heel erg druk! Vrijdagavond ging ik eerst naar de surpriseparty van mijn vriendin. Ze wordt binnenkort zestien en daarom verrasten wij haar met een fotoshoot. Erg leuk en gezellig! Zaterdag had ik een lange dag voor de boeg. Ik had een theoriecursus voor mijn scooterrijbewijs. Een hele dag vol theorie. Ik had al veel geleerd, maar toch was het fijn om alles nog een keer uitgelegd te krijgen. Gisteren was mijn zusje jarig en dat vierden we met veel familie en vrienden. Ze is erg verwend en was echt jarig! Leuk om haar zo te zien stralen! Nu komt de nieuwe week er weer aan en dat betekent een nieuwe outfit! Bekijk hem gauw!

Dit is de outfit! In deze outfit draag ik mijn nieuwe blouse. Je kon hem al bekijken in een van mijn laatste blogposts, waarin ik liet zien wat ik toen had gekocht. Deze blouse kocht ik al een paar weken terug. Zelf vind ik hem heel erg leuk. Hij is makkelijk te combineren, maar staat toch heel erg casual en stijlvol. Deze outfit is vrij rustig, omdat ik de blouse mooi naar voren wilde laten komen. Verder voegde ik een paar mooie accessoires toe en mijn stoere Timberlands.
Blouse, kettinkje - Primark || Jeans - Only || Boots - Timberland || Tas - H&M || Roze armbandje - Hema || Zwart armbandje - Onbekend || Horloge - Ikki

Wat vinden jullie van deze outfit?
Liefs, Maud




1 opmerking:

  1. Leuke blouse zeg! Ik hou echt van dat blauwe kleurtje, m'n kledingkast hangt er vol mee :)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!