Image Map

maandag 18 januari 2016

Bordeaux and denim!

Hi!

Het weekend zit er weer op, maar toch voelt deze maandag ook als een soort vrije dagje. Ik moet maar tot half 12 naar school in plaats van half 3. Helemaal niet verkeerd en dan ben ik morgen ook nog vrij! Héérlijk! Vanmiddag ga ik samen met mijn zusje naar Nikita en heb ik tijd voor mijn huiswerk. Morgen doe ik hetzelfde, maar ga ik ook nog bij mijn opa en oma langs. Wel even lekker zo'n vrije dag, want de toetsweek komt ook alweer in zicht! Dus kan ik daarvoor aan de slag! Voor nu heb ik voor jullie een outfit! Kijk gauw verder voor de foto's!

Dit is de outfit! In deze outfit draag ik mijn denim seventies skirt! Ik heb hem nog maar even, maar toch heb ik hem al vaak gedragen. Hij is makkelijk te combineren en staat heel erg leuk! In deze outfit combineerde ik hem met mijn bordeaux rode croptop. De kleuren samen geven je een winters gevoel en staan leuk! Verder heb ik de outfit afgemaakt met een paar mooie accessoires en mijn favoriete boots!
Top - Primark || Skirt - Only || Panty - Hema || Boots - Tamaris || Statementketting - H&M || Armbandjes - Onbekend


Wat vinden jullie van deze outfit?
Liefs, Maud

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!