Image Map

maandag 28 december 2015

Outfit! || Birthday and Christmas outfit!

Hi!

Kerst is weer voorbij! Ik heb zeker een paar leuke dagen gehad vol gezelligheid! Eerste kerstdag ging ik naar m'n nicht, die jarig was, en dineerden we bij mijn oom en tante met de familie! Ieder gezin maakte een gang, het was heel erg gezellig en lekker. Tweede kerstdag was ik gewoon lekker thuis en aten we tapas en zelfgemaakte tomatensoep! Zondag gingen we nog gourmetten met vrienden. Dagen vol gezelligheid en veel eten dus, maar ja, dat mag met Kerst! Vandaag kwam een vriendin. Samen maakten we iets voor school af en keken we een film! Zo meteen ga ik naar mijn nicht om pannenkoeken te eten.... Oeps, het lekkere eten houdt niet op! Morgen maar weer aan de Hollandse pot! Haha! Voor nu heb ik voor jullie mijn outfit die ik droeg met Kerst en mijn verjaardag! Nieuwsgierig? Kijk dan gauw verder!

Dit is de outfit! De outfit is zo ongeveer compleet nieuw, behalve mijn boots dan! In deze outfit draag ik een seventies, A-lijn, denim rokje. Ik vind hem echt heel erg gaaf. De donkere kleur, de onafgewerkte rand en de knopen! Zo gaaf! Ik heb al zoveel manieren in mijn hoofd om hem te gaan combineren. Op mijn rok draag ik in deze outfit een simpele zwarte top. Wat ik mooi vind aan deze top is de ribbels die in de stof zitten. Op de foto's is dat lastig te zien, misschien dat je het een beetje kunt zien op de allereerste foto. Over de top draag ik dit zalmroze vestje/blazer. De stof is heel erg mooi en hij staat heel erg classy! Ik vind de outfit heel erg leuk en alle items kan ik op heel veel andere manieren combineren!
Top - Vero Moda, by Lily Allen || Skirt - Vero Moda || Blazer - Object. || Panty - Hema || Boots - Tamaris || Kettinkje - Primark || Horloge - Ikki


Wat vinden jullie van deze outfit?
Liefs, Maud

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!