Image Map

woensdag 18 november 2015

Room inspiration!

Hi!

De afgelopen dagen waren weer gewone schooldagen. Geen tentamens, niet heel veel leren, nee, gewoon school. Met huiswerk en een beetje leerwerk, maar niet te gek. De afgelopen drie dagen kon ik gewoon weer paardrijden op Nikita, want daar kwam het niet heel veel van de laatste week. Ook al is het weer niet heel erg fijn, Nikita doet het nog steeds super goed en is heel erg lief! De aankomende dagen ook gewoon weer naar school, huiswerk maken en werken. Eigenlijk wel fijn, een gewone week!
Zondag keek ik weer eens op Pinterest en kwam ik een paar leuek inspiratie foto's tegen. Vooral van leuke bureau hoekjes. Ik zag zoveel leuke plaatjes, daarom wilde ik ze graag met jullie delen! Kijk gauw verder!

Pinterest
Allemaal leuke inspiratie plaatjes! Als je de foto's bekijkt zie je al gauw wat mijn stijl is. De simpele bureaus, met mooie stoelen. Verder een paar mooie decoraties, fotolijstjes en mooie teksten. Wauw! Daar houd ik van! 

Welke foto vinden jullie het leukst?
Liefs, Maud

1 opmerking:

  1. Waauw, zo leuk! Ik kan urenlang interieurplaatjes kijken op Pinterest.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!