Image Map

maandag 16 november 2015

Outfit! || Seventies skirt!

Hi!

Afgelopen weekend was eigenlijk best wel fijn. Zaterdagochtend heb ik gewerkt. Het was heel leuk en gezellig, dus mijn weekend begon al goed! Verder ging ik 's middags verder met mijn verslag voor economie. We moesten een verslag maken over een zelfverzonnen lokale munteenheid. Best interessant. Ook maakte ik nog wat ander huiswerk, blogde ik een beetje en keek ik 's avonds tv. Zondag ruimde ik mijn kamer op, veranderde ik een paar dingen in mijn kamer, maakte ik mijn verslag af, maakte ik outfitfoto's en deed ik verder vooral niets. Een heerlijk en rustig weekend dus! Vandaag is het weer maandag, dus dat betekent weer een outfit! Vandaag een outfit met mijn nieuwe seventies skirt. Ben je benieuwd naar de outfit? Kijk dan gauw verder!

Dit is de outfit! Mijn moeder ging vorige week met een vriendin naar Amsterdam. Ze wist dat ik graag een seventies skirt wilde en toen ze bij de Forever 21 was nam ze er eentje voor mij mee! Bedankt mam! De skirt is van de seventies trend, waar ik woensdag over schreef! De skirt is suède en daardoor heerlijk zacht. Ik heb hem simpel gecombineerd, zodat de skirt mooi uitkwam. Ook is de outfit best wel winters en heerlijk warm!
Top, skirt - Forever 21 || Cardigan - Vero Moda || Panty - H&M || Boots - Tamaris || Tas - H&M || Armband - Primark || Horloge - Ikki


Wat vinden jullie van deze outfit?
Liefs, Maud

1 opmerking:

  1. Hi Maud! Leuk om te horen dat het allemaal goed gaat op school. Ik vind je outfit echt heel mooi, gaaf gecombineerd. En je haar 0,0 <3

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!