Image Map

maandag 23 november 2015

Outfit! || Denim details!

Hi!

Afgelopen weekend had ik het opeens verrassend druk! Mijn weekend begon leuk, want vrijdagmiddag ging ik eerst naar een vriendin om even bij te kletsen en 's avonds ging ik naar een andere vriendin om een filmpje te kijken. Zaterdag zou ik 's ochtends een beetje bloggen, 's middags shoppen voor Sinterklaas en 's avonds met oma uiteten en naar een concert van opa's mannenkoor. Het ging iets anders, want zaterdagochtend werd ik gebeld door mijn werk, 'Waar ik bleef'.' Het bleek dat ik moest werken, maar dat stond helemaal niet op mijn rooster. Dus ging ik gauw naar m'n werk en heb ik een ochtendje gewerkt. 's Middags heb ik dus allemaal Sinterklaas cadeaus gekocht. Ik vier dit jaar met vriendinnen Sinterklaas, met familie en met een andere vriendengroep, dus sloeg ik cadeaus in! Oeh, wat heb ik zin in de komende maand! December you're my favorite! 
Voor nu heb ik een leuke outfit voor jullie met mooie details. Kijk gauw verder!

Dit is de outfit! In deze outfit heb ik verschillende items om een leuke manier met elkaar gecombineerd. Ik heb mijn denim blouse en colbert samen tot een item gecombineerd. Het is een leuk detail dat m'n denim blouse eronder uit komt. Het geeft de outfit net dat extra tintje! Verder heb ik de outfit simpel gehouden met een mooie opvallende statementketting als eyecatcher! Een goede outfit voor een dagje uit of een etentje!
Top - Forever 21 || Jeans - Pieces || Denim blouse - Only || Colbert - H&M || Boots - Tamaris || Ketting - DA || Tasje - New Yorker || Horloge - Ikki


Wat vinden jullie van deze outfit?
Liefs, Maud

1 opmerking:

Bedankt voor je reactie!