Image Map

maandag 9 november 2015

Outfit! || Casual day!

Hi!

De nieuwe week is weer van start gegaan, wat betekend dat het weekend weer voorbij is. Wat ik dit weekend deed? Zaterdag heb ik overdag alleen maar geleerd en paste ik 's avonds op op mijn nichtjes. Altijd leuk om te doen! Zondagochtend leerde ik weer voor mijn laatste toetsen en zondagmiddag gingen we met het gezin en vrienden van ons naar een concert voor het goede doel. . Vandaag had ik weer twee tentamens en morgen heb ik de laatste drie. Vorige week had ik er ook een paar. Sommige gingen goed en sommige niet. Het verschilt nogal.... Nou ja, we gaan zien hoe het uitpakt!Dat er een nieuwe week is begonnen, betekent ook weer een nieuwe outfit. Voor nu heb ik een hele simpele en casual outfit! Kijk gauw verder!


Dit is de outfit! Deze outfit is vrij simpel en casual. De perfecte outfit voor een gewone schooldag of een dagje uit. Niet te moeilijk, maar gewoon iets wat overal bij kan. De top, met see-trough deel, heb ik gecombineerd met mijn all time favorite, de colbert! Ik ben dol op colberts, je kan ze in elke outfit gebruiken en staan altijd heel erg mooi en vrij netjes! Gewoon perfect. Verder heb ik een paar accessoires toegevoegd die de outfit afmaakten!
Top, Chelsea boots - Primark || Colbert - H&M || Jeans - Only || Kettinkje - Forever 21 || Horloge - Ikki


Wat vinden jullie van deze outfit? 
Liefs, Maud

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!