Image Map

maandag 19 oktober 2015

Outfit! || Love for my new booties!

Hi!

Het is weer maandag en dat betekent voor vandaag niet de eerste dag van de schoolweek, maar de eerste vakantiedag! Vanochtend heb ik eerst lekker uitgeslapen voor ik aan de slag ging voor school en mijn blog. Lekker toch! Vanavond ga ik extra werken. Een relaxte dag dus! Dit weekend was ook heel erg lekker. Gisteren deed ik weer wat voor school en heb ik buiten samen met mijn zusje en Nikita een heel groot rondje gereden. Het was toen gelukkig droog!
Voor nu heb ik een stoere outfit voor jullie! Deze outfit maakte ik anderhalve week geleden, samen met mijn vriendin. Ze kan hele mooie foto's maken en het is heel erg fijn dat ze dat voor mij wil doen! Kijk gauw verder voor de foto's!

Dit is de outfit! De outfit fotografeerden we op een gave plek. Zoals ik bij mijn vorige outfit al vertelde wordt er een grote weg in ons dorp opnieuw geasfalteerd en ook wordt er een rotonde gemaakt. Hierdoor ligt er nu veel zand, wat een gave plek was om outfitfoto's te maken! De plek past ook goed bij de outfit! Deze outfit is erg stoer. De blouse om mijn middel kun je als toevoeging gebruiken, maar ook als het wat kouder is om over een t-shirt aan te trekken.Mijn nieuwe boots vind ik heel erg gaaf staan bij deze outfit! Ik ben er nog steeds echt heel erg blij mee!
Top - Coolcat || Jeans - Bershka || Blouse - H&M || Boots - Tamaris || Katoen tasje - gratis gekregen bij een open dag || Armbandje - DA 


Wat vinden jullie van deze outfit?
Liefs, Maud

1 opmerking:

  1. Ohh, die schoenen zijn echt leuk! Ik wil ook heel graag chelsea boots.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!