Image Map

zaterdag 12 september 2015

Recap outfits!

Hi!

Afgelopen week had ik het niet heel erg druk! Natuurlijk had ik huiswerk, maar vanaf woensdag had ik geen les meer. Donderdag hadden we een sportdag en was er 's avonds een groot feest georganiseerd ter ere van het 50 jarig jubileum van mijn school. Op het feest draaide Barry Paf van 538. wat zorgde voor leuke muziek! Vrijdag was ik vrij! Niet verkeerd! Vandaag heb ik ook een leuke dag, omdat we een dagje naar Walibi gaan. Van mijn vaders werk krijgen we vrijkaartjes. Ik ben niet zo'n groot fan van attractieparken, maar voor een dagje is het altijd leuk!
Voor nu heb ik een recap van een paar outfits van de afgelopen 5 maanden! Kijk gauw verder!

Outfit 1: Maart, The Beatles                                        Outfit 2: April, Easter
Dit zijn de eerste twee outfits! De eerste outfit is nog best winters, want afgelopen maand maart was het nog niet heel erg warm. De outfit is stoer en girly tegelijk. De tweede outfit is vooral girly en vrolijk! De perfecte outfit voor Pasen! Je kunt meerdere foto's van de outfits bekijken door op de naam van de outfit te klikken!
 Outfit 3: April, Prints                                                 Outfit 4: Juni, EO-Jongerendag
Dit zijn de volgende twee outfits! De eerste outfit bestaat uit items met veel prints, maar toch dezelfde kleuren! Een leuke combinatie! De tweede outfit droeg ik naar de EO-Jongerendag. Dit was een fijne en comfy outfit om een hele dag in rond te lopen en te dansen!
 Outfit 5: Mei, Red lips and a striped top                   Outfit 6: Juli, Parijs
De vijfde outfit vind ik heel erg gaaf! De foto's maakte mijn vriendin en ze zijn zo gaaf! Ik word er nog steeds helemaal blij van als ik de foto's zie! De andere outfit droeg ik toen ik een dag naar Parijs ging met school. Die dag was hartstikke leuk en de outfit die ik aanhad was heel fijn. Vooral omdat het die dag bijna 40 graden was!
Outfit 7: Juli, Wedding                                                Outfit 8: Augustus, Back to school

De laatste twee outfits die ik jullie laat zien zijn allebei erg mooi! De zevende outfit droeg ik naar de bruiloft van mijn nicht. Het jurkje kocht ik speciaal voor deze gelegenheid en nog steeds vind ik hem zo mooi en heeft hij een speciale herinnering! De laatste outfit droeg ik op mijn eerste schooldag. De combinatie van de pencilskirt met de grijze top vind ik echt heel erg mooi!

Ik vind alle outfits erg leuk!
Wat zijn jullie favorieten?
Liefs, Maud

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!