Image Map

maandag 7 september 2015

Outfit! || New jacket!

Hi!

In de vakantie heb ik leuke dingen gekocht. Dingen waar ik blij van word en omdat het bijna weer herfst wordt was ik op zoek naar herfstige dingen, maar dat viel in de zomer toch een beetje tegen. Duh! Toch vond ik wat leuke dingen die ik ook in de herfst kan combineren, met bijvoorbeeld een jasje. Ik vind het leuk om dingen te combineren en houd er niet van als een item maar bij bijvoorbeeld een broek leuk staat. Ik koop alleen dingen als ik zeker weet dat ik het kan matchen met meerdere dingen die ik al in mijn kledingkast heb liggen. Als ik iets koop bedenk ik gelijk waarmee het leuk zou staan. Meestal bedenk ik later nog veel meer leuke outfits met dat ene item. Ik vind het geweldig dat je met één item meerdere outfits kunt samenstellen!
In de vakantie kocht ik ook een super leuk jack. Met dit jack heb ik een leuke outfit voor jullie samengesteld! Nieuwsgierig? Kijk dan gauw verder!

Dit is de outfit! Mijn nieuwe jack is van de Bershka en kocht ik in de sale. Hij was van 45,- naar 13,- afgeprijsd! Dat kon ik niet aan me voorbij laten gaan! De witte kleur bracht mij wel even aan het twijfelen, omdat dat mij niet altijd goed staat, maar als ik het combineer met wat leuke kleuren, kan het naar mijn idee best. Deze outfit is girly, maar ook erg stoer. Dat komt door de destroyed details op m'n broek en het jack is ook wel een beetje stoer! Een geslaagde outfit!
Jack, Jeans - Bershka || Top - Vero Moda || Slip-ons - Primark || Necklace - Forever 21 || Bracelet - Kaatje


Wat vinden jullie van mijn nieuwe jack?
Liefs, Maud

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!