Image Map

maandag 21 september 2015

Outfit! || First colors of autumn!

Hi!

Een nieuwe week is weer van start! Afgelopen weekend was eigenlijk best wel leuk. Zoals ik zaterdag al vertelde  moest ik zaterdag werken, wat erg leuk was, en heb ik verder geblogd en huiswerk gemaakt. Dat heb ik zondag eigenlijk ook gedaan, behalve dan dat ik niet heb gewerkt, maar op Nikita heb gereden. Lekker rustig, maar toch voelt het goed dat ik best veel heb kunnen doen voor school en voor mijn blog! Super! Aankomende week is weer lekker druk, vooral school. Alles is in de vierde zoveel serieuzer! PTA' s, tentamens, moeilijke stof..... Daarom houd ik alles zo goed mogelijk bij en tot nu toe gaat dat goed! Hopen dat ik het volhoud! Een nieuwe week betekend ook een nieuwe outfit! Vandaag een beetje een herfstige outfit! Kijk gauw verder.

Dit is de outfit! In deze outfit draag ik mijn rood/oranje top. Ik weet niet precies hoe ik deze mooie kleur moet omschrijven, maar het komt erop neer dat hij een soort rood/oranje is! (; Een hele mooie herfstkleur! Deze outfit is stoer, door de bikerjack en de slip-ons, maar toch ook wel casual. Ik heb de outfit vrij simpel gehouden om de herfstige kleur mooi naar voren te laten komen! Een leuke en comfy outfit!
         Top, Slip-ons, Necklace - Primark || Jeans - Bershka || Jack - Only || Bracelet - Trendy

Wat vinden jullie van deze herfstige outfit?
Liefs, Maud

2 opmerkingen:

Bedankt voor je reactie!