Image Map

woensdag 23 september 2015

Favoriete accessoires!

Hi!

We zitten weer halverwege de schoolweek. Ik vind dat het altijd heel snel gaat, zo'n schoolweek. Daardoor komt mijn eerste tentamenweek ook steeds dichter bij. Zelf vind ik het best spannend. Ik niet goed wat ik ervan moet verwachten en of ik me goed voorbereid. Een tentamen is toch een heel ander verhaal dan een gewone repetitie. Ik probeer alles goed bij te houden en mijn huiswerk goed te maken, maar toch is het lastig. Nou ja, we zullen het zien! Vandaag heb ik tot half 3 les en uit school ga ik naar Nikita. Dan moet ik 's avonds mijn huiswerk maken. Gelukkig heb ik al veel kunnen doen in de twee tussenuren die ik vandaag had! Voor nu heb ik voor jullie mijn favoriete accessoires op dit moment, van oorbellen tot armbanden! Kijk gauw verder!

Linker armbandje - DA || Rechter armbandje - Kaatje
Mijn favoriete armbandjes zijn deze twee. De linkse heb ik van een spaaractie. Hij staat bij veel outfits erg leuk en is dus makkelijk te combineren. Het rechtse armbandje kreeg ik dit jaar van Sinterklaas en sindsdien heb ik hem al heel veel gedragen, Ik vind hem zo mooi en minimalistisch!
Linker oorbellen - Primark || Rechter oorbellen - Juwelier
Ik heb best veel oorbellen. Vooral veel hangers, die droeg ik vroeger echt heel erg veel. Vanaf groep 6 tot groep 8 droeg ik ze bijna altijd. Nu draag ik eigenlijk alleen maar van die knopjes. Het zit veel fijner en altijd makkelijk. Deze twee setjes vind ik heel erg leuk en draag ik vaak.
Linker kettinkje - Forever 21 || Rechter kettinkje - Primark
De laatste maanden draag ik heel erg vaak van deze simpel en minimalistische kettinkjes. Ze zijn niet heel opvallend, maar toch geven ze een leuke toevoeging aan je outfit. Omdat ik ze heel vaak draag merk ik wel dat ze verkleuren, maar gelukkig valt het niet heel erg op. Ze zijn gewoon heel erg mooi!
Horloge - Ikki, Kaatje || Ring - SIX
Mijn laatste twee favoriete accessoires zijn deze twee. De horloge heb ik nog maar net, maar nu al ben ik er zo blij mee! Ik merk nu weer hoe fijn het is om een horloge om te hebben. Het is niet alleen een heel mooi accessoire, maar ook super handig dat ik gauw even de tijd kan bekijken. Eerste deed ik dat altijd met mijn telefoon, maar in de les is dat altijd lastig. Met een horloge is dat geen punt meer! De ring is één van mijn favorieten .Ik heb sowieso altijd twee ringen om, van de juwelier, maar soms draag ik ook een opvallende ring, zoals deze. Altijd leuk en geeft iets extra's aan je outfit!

Wat zijn jullie favoriete accessoires?
Liefs, Maud

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!