Image Map

zaterdag 8 augustus 2015

Schoolspullen 2015!

Hi!

Over iets meer dan een week begint het nieuwe schooljaar weer voor mij. Ik ga dan naar 4 VWO. Dit jaar begin ik met mijn profiel, Economie en maatschappij. Dit jaar krijg ik tentamens die gaan meetellen voor mijn examen. Ik ben benieuwd hoe dat zou gaan, want dat ben ik nog niet gewend. Ik krijg dan in plaats van één toetsweek, drie toetsweken. Al die veranderingen vind ik wel een beetje spannend, maar ik heb er vertrouwen in dat het gaat lukken. Ook kom ik in een nieuwe klas, waar ik ook heel erg benieuwd naar ben. In de afgelopen weken heb ik alvast mijn schoolspullen gekocht en ze bijna allemaal gepimpt! Kijk gauw mee voor mijn schoolspullen en het resultaat van mijn pimpsessie!

Grote notitieschriften - Hema || Bruine schriftjes - Hema || Gebloemde schriftjes - Hema || Wiskundeschriften ( niet op de foto) - Action || Kaftpapier met tekst - Hema || Roze kaftpapier - Action || Typex - Action || Geodriehoek - Action || Lijm - Action || Mapje - Action || Labelstickers - Action || Schriftje met ringband - Action || Agenda - Hema 
Dit zijn al mijn schoolspullen toen ik ze nog niet had gepimpt. Links bovenin zie je mijn schriften en notitieschriften. Ook heb ik nog wiskundeschriften, maar die ben ik vergeten te fotograferen voordat ik ze had gepimpt... Rechts bovenin mijn kaftpapier. Links onderin wat spulletjes die je gewoon standaard nodig hebt en rechts onderin zie je mijn agenda, labelstickers, schriftje en mapje.
Op een middag had ik een hele creatieve bui en begon ik met het pimpen van mijn schoolspullen. Ik zocht allemaal tijdschriften en knipte daar leuke plaatjes en teksten uit. Vooral fashionplaatjes, want daar houd ik nou eenmaal veel van. Alles wat ik kon verzinnen is bijna beplakt. Zo had ik expres een kale agenda gekocht, die ik zelf helemaal kon versieren. De voorkant is voorzien van een paar leuke plaatjes en teksten. Binnenin heb ik bij elke week een leuke plaatje en wat washitape gedaan. Een hele klus, maar het resultaat is zo leuk!
Dit zijn mijn gepimpte wiskundeschriften. Ik heb ze eerst gekaft, omdat de schriften heel saai waren. Daarna heb ik er leuke plaatjes op geplakt en wederom wat washitape. Het resultaat is heel erg leuk geworden. Minimalistisch, maar toch heel erg mooi!
De vier bruine schriftjes heb ik ook gepimpt. Twee zijn helemaal in het teken van fashion en de andere twee hebben plaatjes over reizen. Het plaatje op het schriftje rechts onderin kwam ik tegen en is van Kaapstad, waar ik een jaar geleden was. Een leuke herinnering, waar ik dan vaak aan terug kan denken!
De laatste vier schriftjes met bloemetjes pimpte ik ook. Drie daarvan hebben alleen maar fashion plaatjes een eentje heeft ook interieur plaatjes. Op de schriften met fashion heb ik wel een soort van thema's gebruikt. Zo is het schriftje links onderin voorzien van sportieve outfits en links bovenin van girly outfits. Ik ben erg blij met het resultaat van al mijn schriftjes! Het is ook heel erg makkelijk zelf te doen. Pak een paar tijdschriften en knip de plaatjes eruit die jij mooi vindt. Alleen nog even op je schrift plakken en je bent klaar voor het schooljaar!

Welk(e) schrift(en) vinden jullie het leukst?
Liefs, Maud

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!