Image Map

maandag 24 augustus 2015

Outfit! || Walk that fashionway!

Hi!

Dit weekend was eigenlijk wel lekker. Na een eerste week school was ik toch best wel moe geworden. Ik moet gewoon nog een beetje in het ritme komen van vroeg opstaan, laat thuiskomen en huiswerk. Gelukkig kom ik snel genoeg weer in dat ritme! Aankomende week heb ik niet veel verrassends op mijn planning staan. Een hele normale schoolweek staat weer voor de deur! Deze maandag is ook weer heel normaal en daarom heb ik een outfit voor jullie, zoals elke maandag. Deze keer weer een outfit met mijn favoriete skaterskirt! Ben je al nieuwsgierig? Kijk dan gauw verder!

Dit is de outfit! In deze outfit heb ik mijn grijze skaterskirt gecombineerd met mijn gestreepte croptop. De combinatie van die twee is erg casual en simpel, daarom heb ik deze denim bomberjack aan de outfit toegevoegd. De combinatie van denim en streepjes vind ik heel erg leuk. De outfit krijgt door de bomberjack en de sneakers een sporty look. Zo'n look is erg makkelijk te creëren, door een paar sneakers aan je outfit toe te voegen!
   Top - Bershka || Skaterskirt - H&M || Bomberjack, bracelet, necklace - Primark || Shoes - Nike


Wat vinden jullie van deze outfit?
Liefs, Maud

1 opmerking:

  1. hoi
    wat een gave outfit.
    het staat je super goed.
    het setje zou ook leuk staan met een zwarte panty of maillot.
    mvg debby

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!