Image Map

zaterdag 22 augustus 2015

Daily outfits!

Hi!

Mijn eerste schoolweek is voorbij! Op zich was het best te doen. Woensdag begonnen mijn lessen echt en moest ik van 8 tot half 5 naar school. De klassen waren nog erg onduidelijk, maar nu weet ik hoe ze in elkaar zitten. Dit jaar heb ik mijn profiel gekozen en dat betekend dat het er anders aan toe gaat. Ik zit niet altijd meer bij mijn vriendinnen. Soms met de een en soms met de ander. Dat is best raar. Ik ben gewend om gewoon elke les naast mijn vriendinnen te zitten, maar nu is dat toch even anders. Gelukkig zit ik meestal wel met één van mijn vriendinnen!
Dit weekend doe ik niet heel veel bijzonders. Vanochtend heb ik gewerkt en vanmiddag heb ik alvast mijn huiswerk gemaakt. Morgen ga ik naar Nikita en doe ik verder lekker rustig aan! Heerlijk toch!?
Voor nu heb ik voor jullie een paar daily outfits. In de vakantie en daarvoor maakte ik soms een foto van de outfit die ik die dag droeg. Nu heb ik ze op een rijtje gezet! Bekijk gauw de foto's!

Outfit 1: Top, Necklace - Primark || Jeans - H&M || Belt - Scapino 
Outfit 2: Top - H&M || Jeans - Primark || Bracelet - Onbekend
Dit zijn de eerste twee outfits. De eerste outfit is lekker casual, maar ook wel vrolijk. De felle rode kleur is opvallend en een echte eyecatcher. De tweede outfit is ook casual en simpel, maar kan je wel overal naar toe dragen. Twee simpele, maar comfy outfits!
Outfit 3: Top - Didi || Jeans - Only || Necklace - Forever 21
Outfit 4: Top - Vero Moda || Jeans - Pieces || Cardigan - C&A 
Dit zijn ook weer twee leuke outfits! De eerste outfit is weer casual. De top heeft een leuke print, wat de outfit vrolijk maakt. De outfit is nu casual, maar als je het combineert met bijvoorbeeld een mooie nette colbert heb je zo een chique en nette outfit! De vierde outfit vind ik erg leuk! De outfit bestaat uit veel bloemetjes! Lekker vrolijk dus!
Outfit 5: Top - H&M || Jeans - Only || Necklace - Primark 
Outfit 6: Top - Primark || Jeans - H&M || Necklace - DA
Deze twee outfits zijn ook weer casual. In de vakantie houd ik daarvan! Ik wil dan niet teveel poespas, maar gewoon een makkelijke en leuke outfit. Deze outfits zijn daar een goed voorbeeld van. Ze zitten lekker comfy, maar staan toch heel erg leuk!
         Outfit 7: Top - Hema || Kimono - Forever 21 || Skaterskirt - H&M || Necklace - Primark
Dit is de laatste outfit. Door mijn stoere skaterskirt te combineren met een lief bloemetjes kimono krijg je een leuke girly outfit. Perfect voor een middagje shoppen of een schooldag!

Welke outfit vinden jullie het leukst?
Liefs, Maud

1 opmerking:

Bedankt voor je reactie!