Image Map

donderdag 28 mei 2015

How to style a skaterskirt!

How to style a skaterskirt!
Outfit 1: Skaterskirt - New Look || Top - H&M || Shoes - Asos
Outfit 2: Skaterskirt, Blouse - H&M || Shoes - Asos
Outfti 3: Skaterskirt - Boohoo || Top - Topshop || Shoes - Birkenstock

Hi!

Het is donderdag en het voelt als woensdag! Doordat we maandag vrij hadden ben ik al de hele week mijn ritme kwijt. Het loopt gewoon telkens een dag achter. Nou ja, op zich is het heel fijn dat het alweer donderdag is! Alweer bijna weekend! Deze week is nogal druk en het weekend wordt nog drukker, maar goed! Het hoort erbij. Morgenavond ga ik met mijn vriendengroep helpen in het verzorgingstehuis voor ouderen. We gaan samen met hun spelletjes spelen. Het is de eerste keer en ik weet niet zo heel goed wat ik moet verwachten... Ik heb er in ieder geval wel heel veel zin in! Voor nu heb ik drie combinaties met een skaterskirt voor jullie gemaakt! Lees gauw verder voor een paar leuke tips en trends!

Skaterskirts zijn nu al een tijdje een trend. Een trend die ik super leuk vind! Ik heb zelf één skaterskirt die bij alles past. Het is gewoon een basic grijze skaterskirt, die makkelijk te combineren is. Maar hoe kun je een gekleurde skaterskirt, een skaterskirt van een bijzondere stof of een skaterskirt met print leuk combineren? Eigenlijk is het heel erg gemakkelijk. Dat probeer ik jullie te laten zien in de drie bovenstaande outfits. De eerste outfit is met een skaterskirt van denim stof. Op zich is de kleur niet moeilijk te combineren, maar omdat de stof anders is lijkt het altijd wat moeilijker. Dat valt reuze mee. Met deze skirt kan je juist heel veel combineren. Doe er een leuke geprinte top op en je bent klaar. Zelf zou ik niet zo snel een ander denim item eraan toevoegen, maar het kan wel. Denim op denim is nu ook helemaal de trend! In de tweede outfit heb ik een fel gekleurde skaterskirt gebruikt. Soms schrikt de kleur een beetje af en weet je niet goed waarmee je het kan combineren. Als de kleur erg fel en opvallend is, is het het beste om het te combineren met kleuren zoals wit, zwart of grijs. Dit zijn erg basic kleuren, wat de outfit iets rustiger maakt. Wanneer je deze skirt met andere felle kleuren zou combineren wordt de outfit al gauw over the top! Bij de laatste outfit combineerde ik een geprinte skaterskirt. Printjes zijn vaak druk en daarom lijkt het lastig te combineren. Dit kan je eigenlijk heel gemakkelijk doen. Zoek een basic item met een kleur die voorkomt in de print. Wanneer je dat doet wordt de outfit rustiger! Dit waren een paar tips!

Welke outfit vinden jullie het leukst?
Liefs, Maud

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!