Image Map

maandag 23 maart 2015

Outfit! || Casual blue!

Hi!

Na een heerlijk weekendje is de week weer begonnen. Deze week heb ik ook weer een rustige week. Héérlijk! Er vallen heel veel lessen uit, waardoor ik korte dagen heb en zelfs dinsdag vrij ben! Super fijn! Afgelopen week was ik ook vrij. Samen met een lieve vriendin heb ik outfit foto's gemaakt. M'n vriendin houdt van fotograferen en dat is super leuk! Ze heeft een andere kijk op outfits dan ik en dat zorgt voor hele mooie foto's die ik zelf nooit had kunnen maken of bedenken. De outfit van vandaag is door haar gefotografeerd en het resultaat is echt heel mooi! Benieuwd naar de outfit met mooie foto's? Kijk dan gauw verder!

Dit is de outfit! Ik draag mijn nieuwe top van de Primark. De print van deze top vind ik echt heel erg mooi. Ik ben dol op zulk soort prints, vooral in de kleur blauw! De top heb ik gecombineerd met m'n colbert, dat zorgt ervoor dat de outfit classy is. Door m'n felblauwe Allstars toe te voegen en dat te combineren met een lichte spijkerbroek, maak ik de outfit toch een beetje sportief. Ik houd heel erg van dit contrast. Het staat gewoon heel erg leuk en is gemakkelijk bij elkaar te combineren!
Top - Primark || Jeans, Colbert - H&M || Shoes - Converse || Ketting - Hema || Groen armbandje - Kaatje || Zilveren armband - Uit Hongkong


Wat vinden jullie van deze outfit?
Liefs, Maud

1 opmerking:

Bedankt voor je reactie!