Image Map

maandag 5 januari 2015

Outfit! || First outfit of 2015!

Hi!

Vandaag is de eerste dag na de vakantie, maar ik ging niet naar school. Ik moest namelijk voor de vijfde keer worden behandeld door de kaakchirurg. Ik vertelde jullie een tijdje geleden al dat ik al heel wat problemen met mijn gebit heb gehad. Daardoor moet ik nu weer worden behandeld. Het doet veel pijn, waar ik meestal veel last van heb. Ik speel cornet - Lijkt op een trompet, alleen dan kleiner. - en dan is het al helemaal niet handig, meestal kan ik twee weken niet spelen. Dat is erg balen, want we hebben over ongeveer anderhalve week een groot concert, waar ik nu niet aan mee kan doen.... Nou ja, alles voor een goed en mooi gebit! Voor nu heb ik iets leukers voor jullie. De eerste outfit van 2015! Kijk gauw mee!

Dit is de outfit! Deze outfit vind ik vrij stoer. Misschien wel een beetje country achtig, Ilse de Lange stijl ofzo! Haha!(: Mijn nieuwe blouse heb ik gecombineerd met een lichte broek. Doordat ik de broekspijpen heb opgerold en daar mijn stoere boots onderaan heb, krijg je een stoer effect. Het blouseje is van zichzelf best schattig en girly, maar komt in deze outfit toch stoer naar voren. De kleur van de blouse vind ik echt heel erg gaaf! Ik had nog geen item in deze kleur, maar ben echt blij dat ik er nu ook een aan mijn garderobe heb kunnen toevoegen!
Blouse - Vero Moda || Jeans - H&M || Shoes - Timberlands || Ketting - Forever 21 || Ring, armbandje - Primark


Wat vinden jullie van deze outfit?
Liefs, Maud

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!