Image Map

zaterdag 10 januari 2015

Mijn favoriete haarproducten!

Hi!

Jemig wat waait het hard! Vanochtend wilden ik en mijn zusje op Nikita rijden, maar dat ging gewoon niet! Zo hard waaide het. We werden bijna omver geblazen! Nou ja, lekker borstelen is ook niet verkeerd. Doordat we niet heel lang bij Nikita waren had ik wel meer tijd om te leren en dat heb ik echt nodig. Ik heb vanaf 11 uur tot 4 uur 's middags geleerd. Blegh! Het komt nu m'n neus uit. Zo komt er familie eten, omdat mijn moeder maandag jarig is! En vanavond ga ik nog naar een verjaardag van een vriendin. Druk, maar wel heel erg gezellig! Voor nu wil ik jullie mijn favoriete haarproducten laten zien! Kijk gauw verder!

 Shampoo - Andrélon
Allereerst deze shampoo! Deze shampoo van Andrélon ruikt echt héérlijk. Daarom vind ik hem echt super fijn. Het ruikt net alsof je net naar de kapper bent geweest. De shampoo is geschikt tegen gespleten haarpunten. Nu weet ik niet of dat heb, maar het klinkt in ieder geval goed! Deze shampoo maakt mijn haar lekker zacht. 
 Conditioner - Andrélon
Deze conditioner ruikt ook echt héérlijk! De geur blijf je lekker lang ruiken, wat heel erg fijn is. Ook geeft het mijn haar echt een boost. Ik heb erg pluizig haar, maar als ik deze conditioner heb gebruikt heb ik sowieso 1 dag bijna geen pluizig haar. Dat is heel erg fijn. 
 Control crème - Andrélon
Na het douchen gebruik ik altijd deze control crème. Hij is voor krullend haar en dat heb ik, dus dat komt goed uit! De crème gebruik ik echt al jaren. Wel verschillende pompjes natuurlijk, maar echt al van jongs af aan. De crème helpt bij mij goed tegen klitten, wat vooral 's ochtends fijn is!
Serum - John Frieda
Eén keer per week gebruik ik deze serum. Gewoon om mijn haar goed te verzorgen. Deze serum gat lang mee, ruikt lekker en helpt goed. Hiervoor gebruikte ik een serum van Gliss Kur. Die was ook heel erg fijn, maar ik wilde ook een ander serum proberen. Ik raad iedereen aan om één keer per week je een serum te gebruiken, het geeft je haar toch de verzorging die het nodig heeft. 

Wat vinden jullie mijn favoriete haarproducten?
Liefs, Maud

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!