Image Map

zaterdag 22 november 2014

Cadeau ideetjes voor Sinterklaas/Kerst!

HI!

Sinterklaas en Kerst komen er weer aan en dat betekent een tijd met gezelligheid, cadeautjes, kerstlichtjes, pepernoten en andere lekkere dingen! Een leuke tijd dus. Sinterklaas vier ik samen met mijn familie en keer met mijn vrienden. Super gezellig! Maar wat moet je vragen voor sinterklaas? Waarschijnlijk een bekend probleem voor velen! Daarom heb ik wat cadeau ideetjes bedacht, wat je misschien wel kunt vragen voor sinterklaas óf voor kerst! Of ben je binnenkort jarig, dan zit hier misschien wel een leuk idee tussen!

 Beide te koop bij verschillende boekwinkels/sites. Bijvoorbeeld Bol.com
Als eerst deze twee leuke boeken. Boeken zijn altijd leuk om te lezen, maar met deze boeken kun je zelf heel erg creatief te werk gaan. Het Wreck this journal boek is een boek, waarbij je echt heel erg creatief kunt zijn. Het is namelijk de bedoeling allerlei dingen te doen met dit boek. Zo zijn er opdrachten om het boek nat te maken, het boek uit te laten en nog veel meer. Je mag zelf bedenken hoe je deze opdrachten uitvoert. Het Q&A boek vind ik zelf echt heel erg leuk! Met dit boek moet je elke dag een vraag beantwoorden. Dit doe je over vijf jaar en zo kun je zien hoe je over vijf jaar over iets misschien heel anders dacht dan die vijf jaar ervoor!
 Washitapes - Hema || Fotolijstje - Action
Wat ook altijd leuk is om te geven, zijn washitapes. Met washitapes kun je verschillende dingen opleuken! Bijvoorbeeld je schoolboeken, agenda of pennen! Ik ben er helemaal gek op en heb al een aardig grote verzameling. Fotolijstjes zijn ook altijd leuk om te geven. Je kunt er verschillende leuke foto's indoen van mooie herinneringen. Mijn kamer hangt er vol mee! 
Een ander leuk cadeau is bijvoorbeeld een ticket voor een groot concert. Op 3 juni 2015 komt Maroon 5 optreden in Nederland. Als je een groot fan bent is dat natuurlijk helemaal te gek! CD's zijn altijd leuk om te krijgen. De cd Four van One Direction is net nieuw en een aanrader! Vooral het nummer 18 en Fool's gold vind ik mooi!
Forever 21
Mijn laatste tip is kleding! Kleding is altijd leuk en de meeste mensen houden ervan om nieuwe kleding te krijgen. Je hoeft niet per se een kledingstuk te vragen, je kunt ook een waardebon vragen. Dan kun je zelf iets uitzoeken wanneer jij dat wilt! 

Dit waren een paar van mijn ideetjes! 
Wat vragen jullie dit jaar voor sinterklaas of kerst?
Liefs, Maud

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!