Image Map

maandag 27 oktober 2014

Outfit! || Black, white and grey!

Hi!

Na een heerlijke weekendje begint deze schoolweek weer. In dit weekend heb ik allerlei dingen gedaan, maar op een of andere manier voelde het ook wel alsof ik het best rustig had. Ik heb zaterdag en zondag op Nikita gereden, huiswerk gemaakt, geblogd en ook heb ik mijn kast en kamer weer een beetje opgeruimd. Daar wordt ik altijd wel een beetje rustiger van. Ik houd ervan dat alles netjes is op mijn kamer, maar soms lukt dat niet helemaal. Vooral wanneer ik het erg druk heb, vind ik het lastig om alles netjes te houden. Gelukkig had ik daar gisteren even de tijd voor om alles op te ruimen. Voor nu heb ik een leuke outfit voor jullie! De outfit fotografeerde ik in de herfstvakantie samen met een vriendin. Het resultaat is best mooi geworden vind ik!

 Dit is de outfit! In deze outfit draag ik mijn nieuwe top en cardigan, die ik in de herfstvakantie kocht in Amsterdam. De combinatie van de stoffen vind ik een leuk detail en geeft een leuke touch aan deze outfit. Sowieso vind ik het leuk om verschillende stoffen en structuren bij elkaar te gebruiken. Zo kun je ook kleur op kleur gaan combineren. Een zwart skinny jeans, met een zwart chiffon blousje, kan een leuke outfit vormen. Een paar accessoires eraan toevoegen en klaar! In deze outfit heb ik mijn nieuwe kettinkje eraan toegevoegd voor een leuk detail. Verder is de outfit vrij simpel en met dezelfde kleuren.
Top, ketting - Forever 21 || Cardigan - H&M || Jeans, armbandje - Primark || Shoes - Nike


Wat vinden jullie van deze outfit?
Liefs, Maud

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!